recht teegen boom

G

goseca

ik reed op land wegie

naturlijk veel te hard

VAGO BERT je hat tog gelijk ik moet het wat rusttiger aan doen

met 100 tegen de boom

karetje totolos

Je zal er lopen met vrouw en kind of lekker fietsen komt er zo een idioot aan; HE

Landweggetje? = 80? En dan met 100 tegen een boom?
Zou je dan niet eens wat rijlessen nemen?
Of
Landweggetje = 50? En dan met 100 tegen boom? Ach ja, er zijn altijd imbecielen op de weg!

Ik ben er vrij zeker van dat snelheid opzich geen gevaar behoeft te zijn. Op de snelweg, niet tijdens de spits, 180 rijden, moet geen probleem zijn. De meeste auto's zijn tegenwoordig dusdanig uitgerust, dat dat prima gaat.
Dat men staat te flitsen om 23:30 op een 4 baans weg (A2 Breukelen) op een doordeweeksedag dan kan ik serieus zeggen: dat heeft niets met veiligheid te maken. Snelheid houd een autobestuurder alert.

Wel vind ik dat men het rijbewijs volgens bepaalde richtlijnen lopen:
  • Minimaal 40 rijlessen
  • Minmaal 5 lessen filerijden
  • Minimaal 5 lessen binnestad van een grote stad (a'dam, R'dam etc)
  • Minmaal 5 lessen Donker en schemer
  • Minimaal 5 lessen Speciale verichtingen
  • Standaard 5 lessen slipcursus inbouwen (leer auto onder controle te krijgen)

In zeer korte tijd hebben ze de motor rijblessen aangescherpt. Vanaf september 3 examens : Theorie, Speciale verichtingen en rijden.
Al die tijd is er niets gedaan aan het autorijbewijs. En als ik kijk naar het verkeer, zie ik toch altijd automobilisten in de fout gaan, en nagenoeg nooit een motorrijder (hiermee bedoel ik: een gevaarlijke situatie creeeren).

Automobilisten gaan pas kijken wanneer ze hun motorrijbewijs hebben gehaald.
Elke motorrijder zal dat beamen, elke automobilist vliegt bij deze zwaar in de verdediging. Dat is niet meer dan logisch, Automobilisten weten niet wat ze vergeten te zien.
Motorrijders maken ook hun fouten. De fouten die zij echter maken zijn fouten zoals topic starter: Wanneer de lente begint komen de motorrijders hun paardjes uit de stal halen.
Rondje tuffen... En zo hard mogelijk de eerste bocht door... Jahoor... Vangrail!

En dat moeten ze dan met de dood bekopen. Meestal betreft dit jongens tot een leeftijd van 23 jaar. Ik ben het daarom ook zeker mee eens dat men nu dat speciale tweedelige rijbewijs voor motoren hebben ingevoerd.

Bovenstaande geeft mij een inschatting dat de bestuurder van de auto niet ouder is dan 25. En anders zijn rijbewijs niet langer heeft dan 3 jaar.
mocht ik het mishebben dan is bovenstaande bestuurder zo verschrikkelijk stom dat ze zijn rijbewijs meteen in moeten nemen.

G

Over het kijken (of niet) van een motorrijder oke.
Ik kan zelf over ervaring spreken want ik heb met een trailer al een paar 1000 000 km ervaring(rond de 3) en omdat ik ook een motor bezit kan ik denk wel meepraten over kijken en asociaal rijgedrag.
De verkeersregels zijn inderdaad voor motorrijders aangescherpt
Maar rijden dat kan men je niet leren moet je zelf doen,dat men je probeerd de basisvaardigheden bij te brengen oke maar rijden leer je door veel te doen.
Nu weet ik wel dat ik als vrachtautobestuurder heel wat comentaar krijg over het inhalen;zo maar naar links gaan en al wat niet meer,en dit klopt ook in 50% van de gevallen.
Voorbeeld:
Den hollanders met hun sleurhutten :je weet wel de mensen die in 1 keer met zo`n aparaat naar spanje rijden kijken of de sint thuis is en voor de rest van het jaar dat ding in het hol laten staan,een boel rijlessen voor deze mensen zou niet verkeerd zijn.
maar nu dan het voorbeeld
als ik een sleurhut die 80 rijd wil inhalen met 90 rijd ik er tot vlak achter ga naar links haal hem in dan weer naar rechts
De mensen in de sleurhut denken WAT MOET DIE #@$YTYT IDIOOT MET ZE BUMPER KLEVEN klopt ook ,en weer een leuk verhaal over die@!@##$%# vrachtautochaufeurs
oke dan anders inhalen
we gaat 20/30 meter achter de sleurhut naar links de mensen in de sleurhut denken nette chaufeur en goseca denkt WAT MOET DIE !#@#$%%$@$ VRACHTAUTO HIER ,NIKS VOOR HEM
dit wil niet zeggen dat ik zommig rijgedrag van de HH chaufeurs kan waarderen niet echt nee
voorbeeld ik rijd 84 (dus al te snel) word ik ingehaal door een andere vrachttoetoet waar men niet mag inhallen en ik denk
wat een leipo ,maar goed hij mij voorbij weer naar rechts en wat denk je ;ja hoor KLPD met hun volvo deze voor de leipo en aan de kant en mijn dag weer goed ;want ook dit slaat nergens op
en ik weet ook de truckjes die veel van de bestuurders uithalen nergens op slaan
hebbeb we nog niet gehad deze discussie op duck weer is wat anders

ik rij de heele week al 89

wat julie de heele week doen mag ik in het wiekend dan ook wel

sex met dieren mag ook niet kippeneukers

@musli :

Vrachtwagenchaufeurs ben ik idd vergeten te vermelden.
Eerst: iedereen maakt wel eens een fout. Opzich niet zo heel erg. Maar chaufeurs die voor hun werk in het verkeer zitten, is toch een heel ander verhaal. Ik bedoel ook mensen die dus in Groningen wonen en in Rotjeknor werken. Deze mensen maken dusdanig veel KM's dat ze alles allang hebben gezien. Ik zie van dergelijke verkeersdeelnemers ook weinig problemen. Valt ook nog eens op dat ze nagenoeg allemaal te hard rijden (daar waar het kan). Ikzelf kan hierover mee praten, ik heb zelf ook bijna een miljoen Km's rij ervaring (auto en motor). En op deze wijze ben ik tot deze ideeen gekomen.

Overigens: aan de reactie te zien van TS is ie zelfs jonger dan ik inschatte. Ik schat hem nu niet ouder dan 20.

helemaal mee eens ik ben ook chaufeur

internationaal verkeer

5 jaar lang rusland gereeden
2 jaar lang spanje portugal
en nu elke week 4jaar lang op engeland

en in het wiekend dat is twee dagen in de week of zoms 2dagen in 2 weeken

moet er ales gereegeld worden

DUS TIJD TE KORT

en dan komt het wel voor dat het gas pedaal wat dieper in getrapt word

en dan wil ik nog niet eens praaten over ervaarig op de weg
wand daar kan een huis tuin keuken chaufeur niet over mee praaten

ps sorry voor de type fouten want ik ben niet zo van het kantoor

Originally posted by musli
Of ff bij deze man in de leer gaan
Beetje groot 33mb maar het is het waard
http://69.93.172.236/Valentino.wmv

Ik houd erzelf ook wel van om beetje door te rijden, maar zo'n idioot mogen ze van mij gelijk ze rijbewijs afpakken, ondanks dat het een testrijder is>>laat hem maar mooi op gesloten circuit rijden.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan