Regels

A

avensis

Ik heb net even een stuk of wat postings gelezen en vraag mij nu af of de "GAST" of de "GASTGEVER" hier nu bepaalt wat wel of niet kan.

Kijk ik ben geen moderator en heb dit board niet opgezet.
Ik MAG slechts gebruik maken van dit board en heb mij dus te confirmeren aan de regels zoals die gesteld zijn.
Het is wel aan mij om het eens danwel oneens te zijn met die regels. Dat er fouten gemaakt kunnen worden zowel door de gast als de gastgever is duidelijk. Dat deze fouten bewust/onbewust gemaakt kunnen worden ook.

Denk je onheus bejegend te zijn dat is het een fatsoensnorm dit niet in het openbaar uit te vechten maar degene met wie je het niet eens bent te benaderen. Kom je er samen niet uit zou je eventueel een arbitrage kunnen verzoeken(dit geldt voor beide partijen).

Ook in een gezin gelden regels en volgen sancties indien een gezinslid zich niet aan de regels wenst te confirmeren.
In het verkeer, de politiek en de maatschappij is dat niet anders.
Ook daar volgen sancties als je niet volgens de regels te werk gaat. Waarom zou dit op een satelietboard dan ineens anders zijn?

Avensis
 
Zo is het avensis. Gelukkig zijn er voldoende gebruikers die dit ook zo ervaren en dito handelen.

Ook de moderators zijn mensen en maken fouten. Daar valt altijd over te discussieren alleen doe je dat wel op een niet publieke manier.

Arbitrage ligt wat moeilijk bij een berichtenforum, want wie bepaalt of er draagvlak is voor arbitrage, en zo ja, wie bepaalt de (samenstelling van de) arbitrage en welke rechten dicht je daar dan aan toe. Zeker als je met meerdere mensen bent, wordt het altijd moeilijk een consensus te bereiken.
 
Avensis: jij verklaart nu precies, maar misschien op een eenvoudigere manier dan ik, wat ik de hele tijd al probeerde uit te leggen.
De gastgever bepaald, of je het leuk vind is een tweede, het niet er mee eens zijn mag ook, doch dat doet verder niet af aan de zaak dat je je ermee zult moeten conformeren.

Persoonlijk vind ik het nog prachtig dat Duck ondanks dat alle discussie zou stoppen, nu toch WEER de vrijheid en gelegenheid geeft op deze manier om zich uit te drukken.
Waar kom je dat nog tegen?

Hoe dan ook wil ik iedereen verder veel satplezier wensen, zowel die wat weggaan alsook die wat blijven.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan