reklame verwijderen

B

Billly

Ik ben in het bezit van een dvd recorder,nu wil ik films bewaren maar die reklame er graag tussen uit hebben.
Is er een manier om dat met de computer te doen i.p.v met de dvd recorder??

@Billly, kijk hier maar eens, daar staat hetgeen wat jij zoekt ;)

Ligt er aan. Als het om een dvd gaat, dus dat je de reklame bedoelt die vaak voor de hoofdfilm geplaatst word, ja dan kan dvd2one dat.
Je kunt daarmee namelijk aangeven dat je uitsluitend de movie wenst te gebruiken, de menu's en extra's etc. word er dan allemaal uit gehaald en alleen de hoofdfilm gemaakt.
Je kunt bij de nieuwe versie (1.50) na de keuze voor de hoofdfilm, ook nog aangeven welke geluidsvormen je erin wilt houden voor zover aanwezig.
Met geluidsvormen bedoel ik DD5.1, DTS etc.

Mocht het om een originele DVD gaan, zorg dan dat je DVDDecrypter erbij hebt, normaliter zijn de normale DVD's vaak voorzien van een codering en soms ook van Macrovision, die kun je er met DVDDecrypter uit vissen.
Gaat automatisch trouwens, dus dat scheelt ook alweer.:)

Bedankt voor het antwoordt,maar dat bedoel ik niet helemaal.

Ik neem dus een film op met een dvd recorder,bijvoorbeeld van 20:30 tot 22:00 op sbs6.
In die tijd komt er 6 keer reklame tussen de film door,die reklame wordt ook opgenomen,nu kan ik de DVD wel afsluiten maar dan staat er de reklame ook nog op.
Die reklame wil ik eerst weghalen,om vervolgens de DVD af te sluiten.

Dat is afhankelijk welke dvd-recorder je hebt.
Bij bv. een jvc kan je in de vr mode de reclame eruit halen.
Zoek maar eens bij google dvd+vr (of -vr).
Maar volgens mij zijn die dvd niet op alle dvd spelers af te spelen.
Alternatief kun je de dvd op je hd zetten en met een programma bewerken.
Daar gaat echter erg veel tijd inzitten.
De zg. vob files zijn erg lastig te editen.
Meestal moeten ze eerst omgezet worden naar mpeg2, dan editen en dan weer omzetten naar dvd.

Ik wist niet dat je dat bedoelde Billly. ;)

Ik dacht "trailers van andere films"op een dvd, dat soort reclame dus.

Ik heb ooit eens zo'n videorecorder gehad die dat wel kon, maar dan moest de zender waar je het programma of film opnam een signaal meesturen dat de reclame begon, zodat de video wist dat deze moest stoppen met opnemen, en ook weer beginnen, een soort rds...

Ik weet dus niet of dit ook bij dvdrecorders als mogelijkheid erin zit, ik ben eigenlijk wel eens benieuwd, of dit iemand weet ;)

@freggel1 die optie zit er inderdaad bij,maar niet alle zenders sturen zo'n signaal mee,en als het al meegestuurt wordt dan wordt de reklame gewoon opgenomen,begin en einde van de film staat er dan wel helemaal op.
Het is trouwens een philips recorder.

@Billly, dat was bij mij dus ook als ik een film op wilde nemen zonder reclame, bij een zender die dat signaal meestuurde dan ging het bij mij ook altijd fout, de reclame stond er dan ook tussen...

Om die reden heb ik er mezelf ook nooit meer in verdiept, maar ik ken het bestaan er wel van, ik moet toch eens gaan kijken of het met de video is die ik nu heb, want het moet kunnen ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan