Release FTD3.8 : Maandagmiddag 15.00 !! Verplichte update !!

jack

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
7.225
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Waarschijnlijk hebben julie het al gemerkt maar FTD ligt zo goed als plat.

Dit komt omdat IEDEREEN moet updaten naar de nieuwe versie FTD 3.8

Mocht je hem nog niet gedownload hebben kan je hem hier halen:

http://studwww.ugent.be/~jevpouck/SetupFTD3.8.zip

Updaten kan wel effe duren want iedereen wil dit NU natuurlijk doen.

Dus heb geduld en probeer het anders later nog een keer :)
 
Als je echt niet kan updaten heb je hier een database voor FTD 3.8


http://temp.thegrimreaper.nl/150eec205b764f1.rar <<< actueel vanaf 1 juli

Let op dat je hem wel eerst even renamded naar de jouwe,, dus bv. 150eec205b764f1.ftddb en dan renamen naar jouw bestandje ,, deze find je onder FTD-profiles is dus nu een FTDDB bestandje en geen .post meer
 
@Jack: Bedankt.

Hier draait alles weer. Je kunt gedurende 1 week FTD 3.8 ook op onze server downloaden, klik hier
 
Bedankt voor de tip Jack. ;)
 
Nou het blijft een puinhoop,hij is weer op tillt,voor mij was de ouwe versie goed genoeg
 
Het is volgens mij heel erg druk s'avonds, want vanmiddag ging het een stuk beter.
 
Zal wel een paar dagen duren,, kan hem wel updaten maar een post openen is een ander verhaal.

Trouwens ik mis iets,, normaal kon ik als ik de lijst open had staan met de rechtermuis knop de lijst uitprinten,, dit werkt nu niet meer.

Is iemand er al achter hoe je een lijst kan uitprinten met de films.

Watchdog de Addon werkt helaas ook niet meer daar moet ook eerst een updated voor gaan komen.
 
Vanmiddag ook weer vreselijk druk, rond half 7 ging het weer even wat beter.

Gelukkig ben ik een nachtmens en heb in de nacht van zondag op maandag geupdate vlak nadat het bericht uitgegaan was dat de update beschikbaar was.
Toen liep alles snel en vlekkeloos, ik was een van de eersten.:)
Over een paar dagen zal het wel weer beter gaan, ziet er wel mooi uit.
 
Tis weer een heel mooi proggie geworden maar waar ik wel behoorlijk van baal is dat ik de post lijst niet meer kan uitprinten,, die gaf ik altijd aan collgegas zodat zij films konden uit zoeken.

Heeft iemand van julie misschien een tip hoe je die lijst nog kan uitprinten.
 
Ach, troost je, er klopt wel meer niet. Bij het starten wordt de sortering steeds terug op type gezet ook al heb je hem liever op datum, dat saved ie niet.
Verder werkt Ctrl-F ook niet meer, en nog wat dingen zoals een te vaak kijken naar de server bij acties op lokaal niveau.

Men werkt al aan een 3.8.1. met wat bugfixes. Ik zou gewoon even op het FTD forum bij de tips even aangeven dat dit printen niet meer kan.
 
Ze hebben weer een nieuwe versie uitgebracht: v3.8.1. Hierin zit ondermeer een NZB knopje welke alleen werkt wanneer een bestand compleet is geupload. Wel handig want je kunt dan direct de NZB downloaden. Verder zijn nog wat bugs gefixed.
 
Ja die is er al een tijdje, ik had hem wat eerder gezien het "vriend van FTD" gebeuren, werkt best prettig.
Het NZB knopje zat overigens ook al in de v3.8.

De fijnste bugfix lijkt me nog dat het ding nu ook weer op datum kan sorteren.:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan