Rijkaard en Barca

V

valerio3

Omdat er eerder al thread geopend is over Verstappen
begin ik er maar een over Rijkaard.
Barca heeft vanavond opnieuw verloren, nu thuis tegen Zaragoza, voor la copa del Rey (spaanse beker) met 0-1.
Hoe lang krijgen Rijkaard en Ten Cate nog?

Voor de duidelijkheid, dat beest(m/v?) van de avatar is naar ik weet geen familie van Rijkaard.

Wat ik niet begrijp waarom Barca steeds weer nederlanders haalt.Barca zal wel geen geld hebben om de afkoopsom te betalen dan moeten ze daar in cataloni? toch maar geduld hebben mischien dat de resultaten later alsnog komen, maar hoe lang dat nog gaat duren.

In de spaanse krant El mundo deportivo(.es)staat vandaag/gisteren dat Kluivert beboet is omdat hij dronken op de training verschenen was>>krijg een boete van 6.000, dat is voor zo'n jongen toch niks.
Cocu is zo'n beetje de enige speler die geaccepteerd wordt, over de rest zijn de catalanen niet echt te spreken>>Davids moet zich nog gaan bewijzen, maar als je op de forums kijk in Spanje dat hebben de socios van FCB er helaas een beetje genoeg van.

Daar kan ik mij wel wat bij voorstellen, het is te hopen dat er nu weer wat catalonische jeugd door gaat stromen.Ik ben er zowiezo een tegenstander van het feit dat club's hun hele elftal bij elkaar kopen.

Dat dacht van Gaal ergens in de jaren 90 ook, nam het hele elftal mee,maar na twee jaar was het ajax effect(in totaal 9 nederlandse spelers+nog wat andere buitenlanders)snel uitgewerkt.
Er zijn wel paar jonge spelers (Luis Garcia, oleguer, oscar lopez) die uit de jeugd komen, maar krijgen ook niet echt de kans om te spelen.
Vanavond kwamen de zakdoekjes weer te voorschijn....
As weekend uit tegen Sevilla zal weleens de laatste wedstrijd kunnen zijn, maar dat zou wel erg vroeg zijn.

Weet je als er spaanse jongens in worden gezet dan zullen die naar mijn idee toch op meer krediet kunnen rekenen dan buitenlanders.

net als de meesten minimum loon en voor elk doelpunt een bonus

Barcelona heeft vanavond met 1-1 gelijk gespeeld in en tegen Zaragoza.
Barcelona stond tot 5 minuten voor tijd voor met 0-1(Goal van Luis Garcia) en ligt er dus nu dus uit>>Wanneer volgt Rijkaard, de Spaanse beker was namelijk een van de doelstellingen van dit seizoen...
Kluivert viel 15 minuten voor tijd uit met een knieblessure.
Barcelona ligt er dus uit!!!

Als je ook ziet hoe de hele club zit te stuntelen met de bal , geen enkele pass komt op de juiste pass.

Neem nou eens die Davids die loopt de hele wedstrijd achter zijn eigen fouten aan te hobbelen.

Die rechtsbuiten speelt de bal steeds te ver voor zich uit en raakt hem dan kwijt en ga zo maar door.

(Lof voor Cocu en Reiziger die spelen altijd puik!!)

En als een van de barca voorhoede spelers ook maar ergens een netje zien wordt er gelijk blindelings geschoten terwijl er een handje vol vrij staan.

Rhonaldinho wordt het laatste kwartier gewisseld voor een blinde die niet meer aan de bal kwam, terecht dat Rhonaldinho pissed off op de bank ging zitten ondanks het bemoedigende klopje van de reserve keeper.

Zijkaard heeft het gehad. wat een oetlul van een metal coach is dat.

Terecht verloren.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan