Ringtones doorsturen met de nokia 3310

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LatinoBoy

Hoi

Ik heb nu een nokia 3310 en kan daarmee geen ringtones doorsturen, en met mijn nokia 3210 gaat dat wel.

Nu zei de handelaar dat er software bestaat voor de 3310 zodat dit ook met deze zou werken.

Kan iemand dit bevestigen en dan misschien ook zeggen waar ik deze software kan vinden met de nodige programma's?

Greetz LB :)

 
Mmmmm, geloof er niet veel van, normaal moet dat met elke software versie gaan! En ik geloof trouwens niet dat het mogelijk is de software versie te veranderen van een GSM, tenminste, ik heb er al vaak genoeg voor gezocht. Ik moest pas 2 spelletjes unlocken op een 3210 maar foute versie, ik heb gezocht, maar niets gevonden.

Ik denk gewoon dat je je toestel moet ruilen met een ander, want in mijn ogen is dat verhaal van die softwareversie bullshit.

Als je ff vermeld met welke software versie je het nu probeert (door *#0000# te typen, de rest gaat atomatisch) dan kan ik je misschien verder helpen!

 
Enne als het zo is als jij zegt, dat die vent van de winkel zegt dat je de software kan veranderen, moet je maar eens vragen op welke site je softwareversies kunt downloaden, en met welk programma, als hij antwoord heeft doe je dat (let op! je hebt waarschijnlijk een datakabel nodig dan) als hij niets weet, ewoon een nieuw toestel! :biggrin:

Succes verder

 
software veranderen op je nokia kan dus niet met alleen een datakabel, hier heb je ook hardware voor nokdig die erg duur is !

 
Ja ok, dat wist ik ook nog wel, maar die software is sowieso ook al lastig te krijgen, en heeft een froot prijskaartje, en ik denk dat het bullshit is, om hardware te kopen van god weet hoe duur!

Ik vind trouwens ook, dat als ik een GSM koop, en die weigert een functie uit te voeren, dat ik recht heb op een nieuwe, of op nieuwe "software" in mijn telefoon!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan