ruCANNON 6 uitgebracht!

S

satellite eu

BlackCannon is weer goed bezig! Nog maar net ruCANNON 5 erop staan & versie 6 is al uit

ruCANNON 6
===========================

Radegast 3 beta 10
Newcamd 5.14
SCAM FULLX
SCAM 15-08

Zoals gebruikelijk te downloaden van m'n site...

wat me opvalt van die cannons, dat de timer niet goed functioneerd (opname 'slaat' vaak niet aan) met de 'gewone' ruDreams heb ik hiermee geen last van, het is dan ook de enige reden dat ik de rucannon niet (kan) gebruiken.

Tja, de timer funktie is nou net iets wat ik van m'n leven nooit gebruik :biggrin: Is op zich wel vreemd aangezien de ruCANNON images gebasseerd zijn op ruDREAM images & ik heb daar nooit over gehoord dat daar problemen mee waren, met de timer.

Originally posted by satellite eu
Tja, de timer funktie is nou net iets wat ik van m'n leven nooit gebruik :biggrin:

denk de makers van rucannon ook niet ;)

De programmering is gezet op elke dag (zelfde programma's) deze word goed afgewerkt met de 'gewone' rudream' maar dus niet met de rucannon (nog met elke versie ondervonden) misschien dat meerdere hier last van hebben, of weten van een oplossing.

Loek,

Je zou 's op sat-industry.net kunnen kijken & daar kontakt met BlackCannon zoeken, want op dat forum zit die behoorlijk veel.

wat is het verschil dan met RuCannon 5?
en welke is nu beter de 5 of 6??

Originally posted by satellite eu
Loek,

Je zou 's op sat-industry.net kunnen kijken & daar kontakt met BlackCannon zoeken, want op dat forum zit die behoorlijk veel.

zal ik doen, bedankt voor de tip :)

heb net een pm verstuurd via de sat-industry forum, uns kieken of ik daar een reactie op krijg...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan