Rusig & Tevreden ,,,,,,,,

S

SPJ

Enige tijd hier een draadje gelezen ,.......... als zou er niets te doen zijn. Ik heb me maar op de achtergrond gehouden omdat ik wist dat 't EK er aan kwam.

Op zich nix mis mee.............. enkelt als je in de buurt van 1 bepaalde plaats in Den Haag woont. Winnen of verliezen ....... 't maakt niet uit. ze ( de politie ) sluiten gewoon de hele boel in de omgeving af. Dit omdat in 't verleden ( 4 jaar terug en meer ) er zich hier een komplete veldslag met de M.E. heeft afgespeeld. Ik zat hier toen op de ere-loge ( voor wat 't waard is ) .

NU moet ik zeggen dat ik al geen voetbal liefhebber ben en er al zeker niet voor thuis blijf of vrij voor zal nemen. Ik was dus vanavond niet thuis .......... en je wil niet weten hoeveel moeite ik heb moeten doen om thuis te komen want oom agent had de nodige kruisingen hier in de buurt afgesloten om ongeregeldheden te voorkomen.

Gelukkig is 't 1-1 geworden en volgens mij ......daardoor relatief rustig gebleven.

Ik hou jullie op de hoogte voor as zaterdag want als ze ( oranje ) winnen heb ik hier shit aan me knikker hangen.,.............. vooralsnog blijf ik zaterdag gewoon thuis...............

De vriendelijke groeten van een liefhebber van schotels .... ipv voetbal

.............. SPJ.....................

O O de-haag mooie stad...

Het is in de jaren zoo verander'

Geen fikkie stokuh op oudjaar (vooral die aahtobanduh rookte fijn)

Niet meer knokken op koninginnenach'

en nou dit weer. Waar mot dat heen?

:lol:

"heje geef mij es en liter melluk, ik sterruf van de dors'"

"Dors'? Jij dors'? Zal wel nadors' wezuh. betaal eerst je rekening maar zuipuur!!"

Ja ja, rustig en tevreden. Eerst gaat net voor Nederland- Duitsland de voeding van mijn Humax in algehele staking, Inmiddels - net voor de wedstrijd al weer gefixt. (zie bij thread: Humax).

Daarna blijkt gisteren dat de voedingstrafo van mijn wel wat bejaarde Philips fax helaas niet echt te repareren valt. Dat levert een mooie schade op van 80 euro. Maar hij doet het tenminste weer.

Helaas had ik het daaree niet gehad: eveneens gisterenavond viel een van mijn PC's uit. Na enig onderzoek (PC's genoeg in dit huis...) bleek dat ook daar de voeding in het geding was. Vandaag maar even vervangen, geen tijd voor nader onderzoek aan de oorzaak.. Vijftig euro armer. Exclusief een CD brander die ik ook gelijk maar even heb meegenomen.

Zou die Eneco niet eens wat aan zijn spanningsniveau kunnen doen.... ?

Zo blijft het natuurlijk niet "rustig en tevreden".

Hmmz.... misschien wordt het eens tijd voor geaarde stopcontacten en beveiligde stopcontacten of een UPC.

Mijn apparatuur beneden zit rechtstreeks (geaard) aan een aparte groep die nog vrij was, buurman draadjes laten trekken.

De beide servers hangen aan een UPC dus van spanningspieken hier geen last. Het is wel zonde als je opeens zo vaak achter elkaar voedingskuren krijgt door spanningspieken.:sad:

Hmmz.... misschien wordt het eens tijd voor geaarde stopcontacten en beveiligde stopcontacten of een UPC.
(
Ik krijg altijd zo'n naar gevoel bij UPC.

Ik schrok al. Ik dacht al, er klopt iets niet als BT positief over UPC praat.

Ik denk dat je een UPS bedoelt. Altans zo heten die dingen bij ons.

Nah ''t was hier wel errug saai hoor zaterdag.

er zijn hier maar 5 man gearresteerd !!! dat waren er dinsdag tenminste nog 28 ..........heb er hier nog wel ff 'n paar zien rennen voor hun leven ....... en een zooitje bereden politie er achter aan....

gaap..... saai hoor

hoop dat 't van de week beter word........

m.vr.grt. SPJ.............

SCHRIK!:eek:

Daar zeg je zoiets Dirk. Hoe kom ik daar nu bij he... nja, goed dat je het effe zegt inderdaad, het is inderdaad een UPS.

Heb het voor de zekerheid nog even gecontroleerd want ik zou zelf ook echt geen UPC aansluiting willen.:biggrin:

kijk nou ister weer leven in de brouwerij....

49 man opgepakt.... waarvan tenminste 8 recht bij voor de deur.

De kit vroeg er ook wel om hoor. De lieve jeugd was met 'n balletje aan 't spelen en die hebben ze ( politie ) toen afgepakt........ tja en toen plofte de boel natuurlijk. Nadat ze die bal weg pakten ben ik de boel maar vanaf 2 hoog gaan bekijken ., dat leek me wat veiliger.

Zal mij benieuwen als ze in de finale terrecht komen, dan hebbie pas echt stront , maar goe d zover is t nog niet.

word vervolgd.................:biggrin::eek::biggrin:

m.vr.grt. SPJ........

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan