Ruslandse wegen niet altijd veilig.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.452
Punten
113
Leeftijd
61
Tja.... en de chauffeurs ook niet.

De chauffeur van deze takelwagen komt net op tijd weg.

Da's nog niets, lijkt een interessante site te zijn.

Wat verderop vind je dan toch iemand die best van geluk mag spreken.

Geluk zeg je dan? Da's nog niets, deze heeft echt een engelbewaarder voor zijn auto staan.;)

Er zijn er nog wel meer op die site dus ga maar eens kijken.:biggrin:

P.s. Over engelbewaarder gesproken.... :eek:

Geweldige site die Autojunk!:klappen:

Ze zijn goed.......

GEK!!! :biggrin: Daar in dat Oostblok.

Je schrikt je een ongeluk maar hoe filmen ze dat het lijkt wel of ze van te voren weten dat er een ongeluk aankomt.

Lijkt er inderdaad wel op Aart. Maar als er zoveel ongelukken gebeuren, zeker als er sneeuw ligt, dan kan ik me voorstellen dat mensen met een camera in de auto rijden. Er is er ook eentje die zelf een ongeluk krijg, maar dat was in Amerika. Vloog zo op de auto met de camera.

Is misschien ook handig voor verzekeringskwesties. Ik ben zelf niet bij de ANWB maar bij de ADAC verzekerd, goedkoper en uitgebreider. Dan krijg je hun blad en die boden ook al voor niet al te veel geld een dashboard camera aan, juist ook voor dat doel.

Ook een NL politieachtervolging zat erbij van eentje met een ongekeurde auto die ook nog ging spookrijden. En de politie er achteraan. Dat mag nu niet meer.

Een Amerikaan die met zijn sportwagen door de lucht vliegt tegen een brugpeiler op, vreselijk ongeluk.

Dus het is niet alleen Russischm maar wel bijzonder interessante site, er zitten ook een paar schokkende beelden tussen (eentje met een bestelwagen bijv.).

Op een andere bekende website ( biertijd ) heeft men al een tijdje van die compilaties, en je ziet daar echt de vreselijkste dingen gebeuren.

Intussen zit men daar op Crash Galore (127) .

Het zijn echte gekken hoe ze daar rijden!

Whahahaha, die ene wat zo op de kop naar de vluchtstrook glijdt en juist daar ook tot stilstand komt... heel toepasselijk.:biggrin::biggrin:

Inderdaad zitten hier ook echt erge dingen tussen, maar dat was wel echt apart.:)

En die riksja's... LoooooooooL.:biggrin:

Er zijn er natuurlijk ook die helemaal niet bekwaam zijn om nog auto te rijden, die zijn gewoon te bezopen! :biertje:

Dat ouw ventje dat moet blazen vindt ik nog de beste.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan