s*tellietdiscount

B

bismarck

Heeft iemand ervaring met deze online shop s*tellietdiscount.com

Mijn enige ervaring is het vergelijken van de prijslijst met 1 van de sponsors. En toen kwam ik er heel snel achter dat onze vertrouwde sponsor (met bewezen goede service) veel goedkoper is.

Aha, bismarck probeert z'n toko te promoten? 'K heb even een zonnebril van de buren geleend en vergeleken waar ik interesse in had:
Code:
Dreambox   | 7000 | 7000+40Gb | 7000+80Gb | 7000+120Gb
-----------+------+-----------+-----------+-----------
SatDiscnt  |  359 |    424    |    438    |    458
[b][color=yellow]Cardwriter |  339 |    399    |    419    |    429[/color]  :) !!![/b]

Positioner | Stab TT100 | Stab TT120 | Moteck SG2100
-----------+------------+------------+---------------
SatDiscnt  |     97     |    105     |    72,50
[b][color=yellow]Cardwriter |     89     |     99     |    67,50[/color]  :) !!![/b]
En toen wist ik genoeg.

En voor de rest: Betaal gewoon voor zo'n advertentieblokje als je reclame wilt maken. :p Anders zinken we deze Bismarck ook even af...

Ja dit is niet de juiste manier om je toko in het zonnetje te zetten...

Een Gratis Reclame Topic plaatsen op deze manier, kan ook hele nare gevolgen hebben....lol

GR Fred.

Alleen als de speciaalitjes in de aanbieding zijn willen we dat graag z.s.m. weten:)

Sorry Fred.

Maar ik ben over gestapt op de kwekkeboom kroket......

Zalig......

Ik zelf ga toch liever naar Bram ladage

inplaats van Febo brrrrr

of gewoon de plaatselijk patat zaak Familie land ;-) alles beter als de Febo

Dan ben je zeker nog niet in de familie op de dortsestraatweg in rotterdam geweest.
Zeker dat je dan naar de febo vlucht:)

Originally posted by The Wizzard
Ik zelf ga toch liever naar Bram ladage

Met mes en vork een kroketje eten Wizz? :biggrin:

Ik vind die Kalfsragout kroketten van de Febo onweerstaanbaar lekker en kan er niet aan voorbij lopen.
Dan gaan er zekerweten een stuk of 5 zo bij de rest in de grote beerput :biggrin: :biggrin: Burrp... Sorry!

Originally posted by Big-Henk
Met mes en vork een kroketje eten Wizz? :biggrin:

Ik vind die Kalfsragout kroketten van de Febo onweerstaanbaar lekker en kan er niet aan voorbij lopen.
Dan gaan er zekerweten een stuk of 5 zo bij de rest in de grote beerput :biggrin: :biggrin: Burrp... Sorry!

Hahahaha ze zien me aankomen bij LAdage met mes en vork.

Nou dan maar naar de mac voor boodje kroket

Jongens , haal nou is een Dubbele Whopper bij de BurgerKing en denk dan nog eens aan de Mac of de Febo ... Hoewel een kroketje van de Febo ... of twee ...

Of lekker 4-op-een-rijen:
  • klassieke methode: Bij automatiek (liefst Febo) het bekende MB spel naspelen, tot je vol zit.

Modern multi-shopped: Super; Febo; Whopper; Bank (Alleen in beter geoutilleerde steden in de juiste volgorde te vinden.)
    1 Koop bij de supermarkt een fles echte cola
    2 Haal bij de buurman Febo een kroket (of meerdere)
    3 Bij de volgende deur scoor je de Whopper
    4 Consumeer dit pretpakket in het park op een bankje.
    Mogelijke complicatie: verwar de bank niet met Ikea of spaarbank
*burp* Klaar! :)

Dit is nu off-topic geworden, dus verplaatst

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan