Sab Titan II

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.535
Waarderingsscore
651
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Wie heeft verstand van deze ontvanger?

Een kenns van mij heeft zo'n ontvnager en we willen weten hoe deze ontvangeer geschikt te maken voor CCCAM enzo.
 
snap er geen fuck van wat daar geschreven is maar thanks iig
 
Wat ik begrijp uit het verhaal, je moet eerst de alternatieve software en CCcam van de opgegeven site halen.
Dan zou het moeten werken, de originele software kan namelijk niet samenwerken met CCcam.
 
ja zover had ik het ook begrepen maar hoe de cccam en cccam.cfg er in pompen , geen idee en of het dan ook werkt ??
 
Zo Crazy ben je niet Motha thanks hier staat DE info die ik nodig heb.

Het is dat ik al een vriendin heb en eenkennig ben want anders..............
 
hahahahaha, doe maar een paar oorbellen.
 
je kan de cccam niet direct in de titan serie plaatsen alle gegevens met de hand invoeren en kijken maar.
Soms is de ontvanger wat traag met Film1 geen idee waarom dat is, maar gaat wel open met de andere zenders is er geen probleem.
 
Thanxs maar het is al gelukt idd moet je de gegevens invoeren en er wordt cccamd gebruikt.
 
Maar daarvoor moet je er dus wel eerst even andere firmware in blazen anders heb je die CCcam niet.
Werkt op zich goed, je kunt ook nog een bestandje uploaden met de gegevens er in, via de usb stick dacht ik, maar handmatig invoeren vond ik zelf ook makkelijker.

Hij doet wat hij moet doen voor dat geld maar is verder wel traag, ik zou er alleen genoegen mee nemen op de slaapkamer.
Wat ik wel erg leuk vind is dat je die share gegevens kunt verbergen en achter een wachtwoord kunt zetten.
 
oeps gelukkig zijn er wakkere mensen idd er moet eerst een vervangende firmware ingeladen worden anders kun je die share optie niet aanroepen.

dat gaat trouwens suppersnel en hij rommelt dan allen met de nodige bitjes, Zenderlijsten en alle andere instellingen worden onthouden...

Verder is het idd een trage ontvanger
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan