Samsung LE37A558 Full HD

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.456
Punten
113
Leeftijd
61
Iemand bekend met deze TV?

Zat er eens een beetje naar te kijken en wat bleek? In het menu zijn een aantal submenu's, eentje daarvan is uitgeschakeld.

Volgens alles wat ik lees moet het toestel PiP (picture in picture) aan kunnen, dat is op deze blanked-out dus kun je niet aanzetten.

De specificaties zijn overigens exact hetzelfde als die van de LE37A552 alleen schijnt de 558 nieuwer te zijn.

Leuk is wel dat er ook een ingebouwde DVB-T tuner in zit, maar dat is alleen voor digitaal kabelsignaal, niet iets als Digitenne voor zover ik kon zien. Dus lijkt me eerder dat het DBV-C dan moet zijn ofzoiets.:)

DVB -T is digitenne.

Voor dit toestel (dat bij samsung.nl onbekend schijnt te zijn) staat bij zo'n beetje alle advertenties vermeld dat ie voorzien is van DVB-T.

Met zo'n DVB-T ontvanger kun je Ned1,2,3 en L1 ontvangen, maar dan moet je wel een goeie antenne gebruiken.

Das er eentje met een versterker ingebouwd, en die heeft stroom nodig.

Meestal kan de ontvanger die 5 volt zelf leveren, maar moet wel ingeschakeld worden.

Das dus hetzelfde als met satellietontvangers.

Voor de rest ken ik het apparaat niet.

Als ik op de site van Samsung ga kijken kennen ze hem wel, maar ze hebben er 2 types in, de P3C en de P3F, hier staat de P3F.

Je kunt er ook firmware voor downloaden zag ik, lachen!

En aan de achterkant zit een slot voor een Common Interface. Een antenne aansluiting voor DVB-T heb ik nog niet gezien maar dan ga ik nog eens opnieuw kijken.

Een antenne aansluiting voor DVB-T heb ik nog niet gezien maar dan ga ik nog eens opnieuw kijken.
Meestal is dat gewoon de aansluiting waar je ook de coax voor de kabel in stopt, als in het menu de 5V niet is aan te schakelen heb je met een binnen antenne een power inserter nodig die de 5V dan verzorgt.

Hmmz... dat heb ik volgens mij wel ergens, weet ik niet zeker. Maarja, testen we later dan wel weer want Digitenne heeft hier nog een bereik van lik mijn vestje, oftewel zwaar knudde.

Maar het is een pracht van een toestel. Nu eens uitzoeken hoe ik de Wii er digitaal op aangesloten krijg via de dpmi aansluitingen.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan