@sat 9500 plus

K

kus

Jongens ik bezit een @sat9500 plus hierin staat een digix sorfware en in de embedded module mr 1.08.
Ik zou graag mr 1.08 willen veranderen in mr1..17, gaat dit met een magic programmer of hoe kan het anders.
Graag u reacties hierop, alvast bedankt.

Ik denk niet dat dit met een magic programmer gaat.
Het gaat wel met een CAS 2.

met een fun5 kaart (liefst 4) of 2 fun 6 kaarten lukt het prima zolang je hem niet naar een Matrix revolution programmeerd.

de funkaarten moeten worden voorzien van nodige firmware en daarna een voor 1 in de MR geladen die in de receiver zit.

Het duurt effe maar het lukt

Ook is het mogelijk de module meet een laptop in de PCMCIA slot te programmeren maar dan moet je laptop de module wel herkennen en dat is soms niet het geval.

programmeren is dan een kwestie van een minuutje of 2

Originally posted by the matrix
met een fun5 kaart (liefst 4) of 2 fun 6 kaarten lukt het prima zolang je hem niet naar een Matrix revolution programmeerd.

de funkaarten moeten worden voorzien van nodige firmware en daarna een voor 1 in de MR geladen die in de receiver zit.

Het duurt effe maar het lukt

Ook is het mogelijk de module meet een laptop in de PCMCIA slot te programmeren maar dan moet je laptop de module wel herkennen en dat is soms niet het geval.

programmeren is dan een kwestie van een minuutje of 2
Ik nou DSC-911UZ 13.42.65 sorftware erop gezet, en staat 219mrv in embedded module, alleen ik heb geen seca 2 klopt dit of wat doe ik verkeerd.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan