@sat 9500 start niet door

trust

Active member
Lid sinds
22 aug 2002
Berichten
172
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
77
Locatie
Nijmegen
Ik heb een @sat 9500 , als je er spanning op zet verschijnt in de dislay u1.12 ( niet de loader L1.12 dus)
Met Kup 230 lukt het me niet om te connecten .
Met de Cas 2 kom ik er wel in maar heb nog niet uitgevogeld of daarmee de loader te vervangen is .
Is het iemand gelukt om die u1.12 melding om te zetten naar L1.12 ?
 
Hallo,

Ik heb ook een @9500 waar loader V1.1.2 in zit deze werkt wel goed.

Gr Nlatjha
 
nlatjha;168474 zei:
Hallo,

Ik heb ook een @9500 waar loader V1.1.2 in zit deze werkt wel goed.

Gr Nlatjha

Tja , als de loader L 1.12 er eenmaal in zit , kom ik ook wel verder .
Maar bij mij staat in de display bij het opstarten U 1.12 .
 
Ik heb het idee dat hij in loadermode is blijven hangen. Er was een truukje om hem daar uit te halen, alleen weet ik niet meer welk, volgens mij moet ie dan wel nog kunnen connecten.

Kan ook zijn dat je flash naar de moer is, ik lees net dat er ook een 1.12 is met de naam _snoopy erachter in de filenaam, deze schijnt de loader corrupt te maken en dan is het einde oefening, daar blijken al verschillende personen last van te hebben zonder dat er een oplossing is gevonden.

Je kunt er dan een nieuwe chip in solderen. Ooit heb ik eens gehoord van een oplossing om de flash te repareren met zo'n dingens waar je ook een Philips box mee van firmware voorziet (ben de naam even kwijt).
 
BT je bedoeld een oslink
gr frans
 
Ja die bedoel ik inderdaad frweber, thanks!
 
In de Cas2 met add-on zit een J-Tag aansluiting die je direkt op het MB kunt aansluiten .
Heb ik , maar ook daarmee krijg ik geen verbinding .
ik ben inderdaad bang dat de Flash stuk is .
 
Jaaa... een J-Tag aansluiting. Hoe kom ik nu op een oslink?

Hmmz.. als je met een J-tag niks kunt, dan... hmmz... hoeft niet de flash te zijn, kan ook overleden bootloader zijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan