sat strong

K

kwekers06

Ik ben in bezit van een sat.schotel van het merk strong type SRT 6825.

het probleem is dat bij het update iets fout is gegaan, hij staat zo vast als een huis.

De led lampjes van stand by en signaal branden alle twee een paar keer gereset door de stroom er af te halen nou dat help niet. wie weet de oplossing? m.v.g. henk grootveld.

 
Ik ben bang dat de software er opnieuw in gezet moet worden, maar dat zal vermoedelijk middels een J-Tag moeten gebeuren en dat kan niet iedereen, de dealer zou dat in elk geval wel moeten kunnen.

Maar misschien dat iemand anders ook nog tips heeft.

 
Ik ben in bezit van een sat.schotel van het merk strong type SRT 6825.het probleem is dat bij het update iets fout is gegaan, hij staat zo vast als een huis.

De led lampjes van stand by en signaal branden alle twee een paar keer gereset door de stroom er af te halen nou dat help niet. wie weet de oplossing? m.v.g. henk grootveld.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem sinds een dag.

Hoe heb je het probleem op kunnen lossen?

Groetjes, Frans Viser

 
Hou de on/off knopje ingedruk en steek de stekker van de 220 in het stopcontact. houd het knopje ingedrukt totdat je boot op je scherm ziet. Lukt dit niet de eerste keer dan meerdere malen herhalen..

 
NvBgm,

Ik heb ook het zelfde probleem. Op de manier die jij beschrijft lukt het me om het standby LEDtje van rood naar groen te krijgen, maar op mijn tv zie ik dan een "vast gelopen menu" waar ik verder niets mee kan doen.

heb je een idee wat ik hiermee verder kan doen?

Kwekers06 en Franshals hebben jullie het probleem nog kunnen verhelpen?

Pedro

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan