Sat4All gesloten!?

Originally posted by rebootje Zeker jammer dat s**4**l gesloten is. Alle informatie die je nodig had was daar te halen.


Hopelijk wordt dit board een goede vervanger, zonder al te veel last te hebben van Freek.


 


s**4**l Boys Bedankt.....


 


Rebootje
Kijk, het is natuurlijk voor niemand een probleem alles hier terug te zetten wat er bij s**4**l stond, en zeker niet de files. Het is maar net wat we er met zijn allen van maken. En ik denk dat het wel even tijd nodig heeft, want er moet een gigantische smak werk in zo'n board zitten kan ik je uit eigen ervaring melden.

 
Alles is mogelijk, maar het zal niet gebeuren, zoals al eerder vermeld, het funboard is geen vervanger maar bestond al langer.:)

Hee.. leuk gerijmt, al zeg ik het zelf.:)

Het kan wel zijn dat er wat aan topics bij komt maar files hosten op de manier zoals s**4**l dat deed zal bij ons helaas niet gebeuren, althans niet in die mate en zowiezo niet op deze server.:)

 
Laten we hopen dat dit board een goede vervanger word voor s**4**l.

Ik kreeg met behulp van s**4**l net een beetje handigheid in de hobby dus ik zat ook wel even vreemd tegen het scherm aan te kijken toen de bewuste mededeling kwam.

Maar niet getreurd, we gaan verder! Ik hoop dat ik hier ook veel van de stof kan opsteken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan