Sat4All ligt plat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jornath

klopt het dat sat4all dicht zit,
ik kom niet op hun website ?

wil gewoon niet lukken,
pingen naar 212.204.250.252 lukt ook niet

Werkt gewoon hoor, als het bij jou niet lukt ligt misschien bij je provider de DNS er uit of een router die naar ranges in die buurt verwijst of je hebt een ip ban op sat4all, kan vanalles zijn maar ik kan er gewoon op.

Kan er niets aan doen hoor, nu 2 sec. geleden gekeken en hij is er toch echt, pingen naar het opgegeven ip heb ik hier ook geen problemen mee.

Als er meer mensen problemen hebben dan zou het dus best wel eens aan een switch of een router onderweg van jullie provider naar het knooppunt ofzo kunnen zijn.

Hier ook nog steeds niet intresant voor mij...

Bekend probleem voor jouw he Pikkie lol,,

Werkt hier ook gewoon goed hoor,, no problemo. :)

Is niet intresant hoor sat4all je mist niks maar ik kan hier nog steeds op de page komen ......

Je hebt ook mensen die zaterdagavond aan een schotel hangen of een boom willen verplaatsen lol...

Hey Pikkie :p :p :p

Jornath, je zou eens kunnen proberen een berichtje te schrijven naar hun om te vragen of je misschien een ban hebt en waarom. Wat je ook kunt doen is afwachten tot morgen ergens en dan eens zien of ie het dan wel doet.

het schijnt dat meer mensen daar last van hadden dus wat Black Tiger opperde lijkt me juist. Kan er verder ook niks aan doen.

Thanks Zeeman!
Effe voor de duidelijkheid, Zeeman bedoelt mijn oppering dat er ergens onderweg een router of een switch uit ligt, niet dat iedereen een ban heeft.:)

veel internet gebruikers uit Belgi? konden gisteren niet inloggen. geen verklaring maar het werkt weer ...

merDe

zaterdag na 22.30u lukt het wel weer
zondag om 10.00u lukte ook
zondag om 21.15u lukt het NIET meer.

Ik heb geen ban op sat4all.
ik zit in Belgie.

Het is toch wel een raar probleem,

Kan ik via een omweg misschien op hun site komen ?

zit ook in belgie en heb ook problemen, alleen vanmiddag lukte het een keer. Nu heel de avond niet mogelijk

weet trouwens wel dat skynet vanaf gisteren avond tot vanmiddag bezig is geweest en ik daar door gen internet had maar sinds vanmiddag weer internet alleen geen sat4al

Mensen, er is al aangegeven wat het probleem is, ligt dus niet aan dat board maar aan netwerkhardware ergens onderweg. Het heeft weinig zin dan in dit topic er maar over door te blijven draven.

Als het probleem opgelost is merk je dat vanzelf wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan