Sat4all weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Funsatje

Weet iemand wat er aan de hand is met Sat4all?
Ze lijken weg te zijn.....

Tja, als iedereen daar een ban krijgt...! :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik kom er gewoon op, dus het is er nog steeds. Maar hier is het zeker zo gezellig hoor. ;)

Nou com is weg maar met de tv erachter werkt die gewoon,, dan kan je ook lezen dat easyspace het ondanks betaling nodig vond de dns niet langer door te sluizen,, maar goed daar hebben wij hier verder niks mee te maken.

Zal allemaal wel weer goed komen.

Hallo

Ook hier geen enkel probleem mert 4all.
Draait hier nog steeds zonder probleem.
Groetjes
Hummaxboy

site was gehackt en volgens een betrouwbaar iemand stond zelfs de domeinnaam even vrij en kon je hem claimen, het was die persoon net niet (jammer) gelukt.......

Originally posted by rat2002
site was gehackt en volgens een betrouwbaar iemand stond zelfs de domeinnaam even vrij en kon je hem claimen, het was die persoon net niet (jammer) gelukt.......

Site was helemaal niet gehackt!!!
Was gewoon iets fout gegaan.

Spirit

Gewoon een administratief foutje van de registrar.
Binnen 48 uur draait het .COM domein weer gewoon.

Of waren ze zelf veel te laat met betalen? Dan ligt het niet aan Easyspace. Bij opvraag bij InterNIC is de status te zien. Bijgewerkt tot 26 april geeft aan dat er echt iemand erg laat is geweest. (Dus naam=zo goed als beschikbaar)
  • Status: REDEMPTIONPERIOD
    Updated Date: 24-apr-2004
    Creation Date: 26-mar-2000
    Expiration Date: 26-mar-2004
Als de boyz van Zat4all het daar zelf ook eens gecontroleerd hadden, hadden ze wat eerder actie kunnen ondernemen.

was keurig op tijd betaald, was foutje van Easyspace welke ook binnen 48 uur het .com domein weer actief maakt.

tenminste, dit is via de fax gemeld ...

merDe

het zou kunnen maar het zou ook te laat betaald kunnen geweest zijn tsja die euro

Bovendien heb je dan ook nog een redemption periode van 30 dagen na vervallen. Niemand kan dus het domain claimen, behalve de rechtmatige eigenaar.
@Rat, je hebt een rijke fantasie. Dat moet ik je laten.

Ron

Dat rat een rijke fantasie heeft is algemeen bekend.

Maar waar ik me nog steeds over verbaas is het aantal postings betreffende dit forum.

Ik vraag me dan ook werkelijk af; zitten hier dan alle Sat4all wannabees, die er daar afgekeild zijn?

Ik wil niemand voor de kop stoten ofzo, ik heb mijn mening al eerder gemeld in andere topics, deze vraag is dan ook serieus bedoeld.

Ik snap dat mensen "forumhoppen" en hun informatie juist doorverbinden op deze wijze.
Maar je gaat me toch niet vertellen dat Sat4all het enige goede satboard is voor ontwikkeling?

Zomaar een paar vragen...

ieder z'n meug.

door de noodzakelijke strenge regels op sat4all 'zoekt' de wat rebelerende satter alternatieven :)

ik modereer op sat4all maar mag hier ook graag posten. ik zou niet weten waarom dat niet mogelijk zou zijn. ik heb met, voor zover ik weet, niemand vete en ben alleen hobby-matig ge?nteresseerd in de sat-techniek.

merDe

Je hoeft niet rebellerender te zijn om een ban te krijgen op sat4all daar is maar heel weinig voor nodig soms.:)
Zelfs Tox schrijft dat er "belachelijk veel" bans staan, wat aangeeft dat het inderdaad belachelijk is wat daar soms gebeurd met het bannen.
Het ligt er ook een beetje aan hoe je met gebruikers omgaat en hoe je regels toepast. Maar dat moet elk board zelf weten.

Anyway, iedereen mag schrijven waar hij wil, er komen er hier wel meer van sat4all schrijven. Net zo gaan er ook mensen van hier bij sat4all en naar fun en omgedraaid en overal.
Is toch geen probleem?

Wat wel een probleem is, is dat topic hierover te lang wordt.
Men weet nu waar het te vinden is.... go in peace.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan