K
kees123
Sorry duck, maar je begint op sat4all te lijken door items op slot te gooien waar een goede discussie "bezig" is. Wat is de volgende overeenkomst? bannen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by kees123
Sorry duck, maar je begint op sat4all te lijken door items op slot te gooien waar een goede discussie "bezig" is. Wat is de volgende overeenkomst? bannen?
Lijkt me bijzonder stug, geef dan eens een voorbeeld van een in jouw ogen leuke discussie die gesloten is?een slot gezet op leuke discussies
Originally posted by flip
Het is net als met een huwelijk, ben je gehuwt met een zeurderigge vrouw dan laat je haar na verloop van tijd ook maar zeuren zonder dat je er aandag aan schenkt.
Ik doe hier het zelfde, laat de zeurders zeuren en schenk er geen aandacht aan.
Originally posted by boes80
De discussie op het seca 2 forum die nu gebeurt op sat4all zie je hier dus niet meer, daar proberen ze nog een beetje te hobbyen en ik doe vrolijk mee, dan blaas ik maar een keer een seca 2 MOSC kaartje op, maar ik blijf het wel proberen. Hier op dit forum zie je daar niets meer van terug alle links worden verbannen of men durft ze niet meer te noemen. En ik weet zeker dat de meeste op dit board de proggies van het sat4all board halen via de divesre linken die daar geplaatst worden!!