Sat4all??

K

kees123

Sorry duck, maar je begint op sat4all te lijken door items op slot te gooien waar een goede discussie "bezig" is. Wat is de volgende overeenkomst? bannen?

Wel word wel tijd voor jouw want word echt niet goed van jouw gezeur.

het wordt zeker tijd dat duck eens wat harder optreed

tendoryu

Originally posted by kees123
Sorry duck, maar je begint op sat4all te lijken door items op slot te gooien waar een goede discussie "bezig" is. Wat is de volgende overeenkomst? bannen?

Nou laten we eens afspreken om 1. dat woord niet meer te noemen 2. Eindeloos reeds gedane discussies te herhalen

Volgens mij mag jij nog heel wat uitvreten hier voordat je geband wordt dus zo erg ben je nog niet te beklagen.

Rolo

Even uitleggen wat ik nou precies bedoel, voordat er mensen reageren die sneller typen dan dat ze denken. Het gaat mij om de discussies in Off Topic. Dat illegale gedoe met kaarten kan mij gestolen worden, het interreseert mij geen ene fuck. Het gaat mij juist om de discussies die soms overal en soms nergens over gaan. Dit heeft dus niets met illegale zaken te maken. Waarom wordt er dan gelijk een slot gezet op leuke discussies? Dat gebeurde anders toch ook niet? Dat heeft volgens mij ook niks met het "nieuwe" denken te maken van de duck.

En als je de lijn dan doortrekt, kom je dicht in de buurt van s4a.
Ja? Ben ik duidelijk nu?

Amen jeetje man open een eigen gezeur board

In de ban van Duck is het vierde en laatste deel van Tolkien.

Van kees zijn we niet zo maar 123 af.

Zeik for all,nou kees je word bedankt.

@Kees:
een slot gezet op leuke discussies
Lijkt me bijzonder stug, geef dan eens een voorbeeld van een in jouw ogen leuke discussie die gesloten is?

Ik kan me namelijk niet herinneren dat er:
a.) leuke discussies gesloten worden. Alleen zinloze en/of reeds mateloos aan de orde geweest zijnde discussies (zoals zeur- en klaagdiscussies) gaan dicht.
b.) Wij ons dan een beeld kunnen maken van wat jij leuk vind en misschien mocht je gelijk hebben, Duck je misschien kan uitleggen waarom hij dicht is.

Overigens uitleg vragen over punt b is normaal iets wat men per email doet en niet en publiek, want vaak veroorzaakt zoiets wederom eindeloze zinloze en onnodig databaseruimte vullende discussies die nergens toe leiden.

Gaan we nu ook al leuke boards zoals hier vergelijken met een board dat zowat praktisch beheerd word door Anaal + en zijn medewerkers .... juck ... Kees ga je toetsenbord wassen ;)

Duck en nog een andere favoriet van me Rule-en :)

Het is net als met een huwelijk, ben je gehuwt met een zeurderigge vrouw dan laat je haar na verloop van tijd ook maar zeuren zonder dat je er aandag aan schenkt.
Ik doe hier het zelfde, laat de zeurders zeuren en schenk er geen aandacht aan.

Originally posted by flip
Het is net als met een huwelijk, ben je gehuwt met een zeurderigge vrouw dan laat je haar na verloop van tijd ook maar zeuren zonder dat je er aandag aan schenkt.
Ik doe hier het zelfde, laat de zeurders zeuren en schenk er geen aandacht aan.

Ow ik dacht wie zeurt krijgt een beurt, maar dat zal voor dat huwelijk niet opgaan zeker

Rolo

Word je volgens mij op een gegeven moment ook ge(flip)t van.

Gaan we nu ook al leuke boards zoals hier vergelijken met een board dat zowat praktisch beheerd word door Anaal +

???????

De discussie op het seca 2 forum die nu gebeurt op sat4all zie je hier dus niet meer, daar proberen ze nog een beetje te hobbyen en ik doe vrolijk mee, dan blaas ik maar een keer een seca 2 MOSC kaartje op, maar ik blijf het wel proberen. Hier op dit forum zie je daar niets meer van terug alle links worden verbannen of men durft ze niet meer te noemen. En ik weet zeker dat de meeste op dit board de proggies van het sat4all board halen via de divesre linken die daar geplaatst worden!!

Originally posted by boes80

De discussie op het seca 2 forum die nu gebeurt op sat4all zie je hier dus niet meer, daar proberen ze nog een beetje te hobbyen en ik doe vrolijk mee, dan blaas ik maar een keer een seca 2 MOSC kaartje op, maar ik blijf het wel proberen. Hier op dit forum zie je daar niets meer van terug alle links worden verbannen of men durft ze niet meer te noemen. En ik weet zeker dat de meeste op dit board de proggies van het sat4all board halen via de divesre linken die daar geplaatst worden!!

Zolang als het duurt.......

Rolo

laatst kwam ik tot een conclusie en deze wordt hier goed bevestigd.
(let op: hij kan zo in een loesje-spreuk)

Mannen kunnen zeuren, maar als vrouwen zeuren dan g??t het tenminste ergens over!

Het is net alsof ik op mijn werk zit. en dan denk ik 's avonds wat leuks te doen, hup naar de duck (wie zei dat ook alweer?) en dan begint er weer een nieuwe zeurpartij.

't is genoeg geweest IK WIL EEN BAN want dan ben ik hier vanaf!

Ik kijk over een maand wel weer
't is genoeg geweest zo.

veel plezier jongens...

deep

Deep Have fun jongen.
In een off-topic forum kun je nu eenmaal niet echt zinnige postings verwachten, dus tja, ik kan je geen ongelijk geven wat het off-topic deel betreft.

Wat er nu wel of niet op een ander board besproken word is niet van belang, misschien kan het hier ook wel maar durft het niemand aan.
Bij sat4all zul je ook geen keys er tussen vinden, dus wat let jullie om hier zo'n discussie te starten?
Verder is het net mooi dat je niet op alle boards hetzelfde lezen kunt, als dat zo zou zijn, hoefde je altijd maar 1 board te bezoeken en dan ben je snel klaar.
Ieder board heeft zijn eigen inhoud en identiteit en persoonlijk vind ik het gewoon leuk om over meerdere boards te zwalken, hoewel ik zelf niet op sat4all kom, maar dat is voor persoonlijke redenen en ga ik hier ook niet verder op in.

Zolang de gebruikers c.q. hobbyisten maar de benodigde informatie van de diverse boards bij elkaar kunnen verzamelen, dan is het toch goed?
Dat is immers waar het om gaat.
En dat de ene dan eens wat heeft wat de andere niet heeft is daarbij niet van belang, omgedraait komt zoiets ook voor dus so what, als we maar lol hebben met de hobby.

En sorry NEE, maar ik heb een vrouw nog nooit zinnig horen zeuren, maarja kan ook aan mij liggen.:biggrin:

@Kees123, dit is geen goed voorbeeld, want deze is nog niet dicht, dus tot nu toe is je argument in je posting niet goed genoeg geweest, mijn vragen zijn niet geargumenteerd beantwoord.:)

"ieder board heeft zijn eigen inhoud en identiteit"

Sja dat is nou net waar het om draait, die eigen inhoud en identiteit is wel erg drastisch verandert dan wel weg!

Grtz!

Willempie

Tijden veranderen nu eenmaal,het heeft toch geen zin om over vroeger te blijven zeuren.Zo van vroeger was alles beter..........

Je slaat de nagel op zijn kop Sandokan, het gaat toch niet terug dus het heeft geen zin om er over te blijven doorgaan.

@willempie: de eigen inhoud en identiteit van een board bevat meer dan alleen de layout ervan.
De eigen identiteit blijft zowiezo, en dat heeft te maken met wat er allemaal kan en niet kan op een board en het beleid wat er gevoerd wordt.
Verder heeft de eigen identiteit ook te maken met de manier waarop de beheerders van een board met de gebruikers omgaan, wat ze doen om het de gebruikers gemakkelijk en overzichtelijk te maken, extra dingen voor de gebruikers (zoals een chat), snelheid van beantwoording van emails etc. etc.

De eigen inhoud heeft te maken met wat er allemaal te vinden is, zo verschilt die inhoud qua layout niet zoveel.
Maar ik hoor nu vaker de klacht dat Duck zoveel op sat4all gaat lijken, terwijl ik maar zelden heb gehoord dat sat4all zoveel op Satellite Fun is gaan lijken, terwijl ook dat het geval is qua layout.

En zo heeft Satellite Fun ook wel eens wat van sat4all overgenomen. Dus dat soort uitspraken is totaal niet van toepassing, heeft geen zin. De layout is meer een soort gezamenlijk ontwerp geweest, waarbij de diverse boards hun eigen bijdrage er aan geleverd hebben wat dan weer door een ander overgenomen werd, je zou dit eigenlijk als eerste en enige gezamenlijke project kunnen zien van alle boards.:biggrin:

De inhoud heeft dus te maken met wat er allemaal inhoudelijk te vinden is, en dan spreken we dus naast layout over de postings.
De postings en de manier van posten worden hoofdzakelijk door de gebruikers gedaan, er zijn op elk board wel regels.
De identiteit van een board heeft te maken met hoe je die regels toepast.
De gebruikers zelf echter, bepalen dus voor het grootste deel de inhoud van een board, omdat de inhoud de postings is, en als men zich aan de regels houd, dan kan er nog een hoop.

Dus als je over de inhoud klaagt, dan klaag je in feite over je mede gebruikers.:)
Het enige wat onder verantwoordelijkheid van Duck valt is een deel van de identiteit, de verwijdering van het rebelse karakter, wat in het verleden als eerste door Satellite Fun is doorgevoerd moeten worden, daarna ook door sat4all en nu is Duck aan de beurt.

De tijd zal je laten zien dat dit ook met andere rebelse forums zal gebeuren. Het is gewoon niet anders.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan