Satdag

J

jan_van_katwijk

Hallo beste mede satters,ik weet er niet wat er is gebeurt op de satdag maar na de satdag is er wel wat aardig aan de hand .
Duck die alles aanpast,Jack ermee gestopt,en ga maar door zo .

Dus voor mij hoeft satdag niet meer als dit het gevolg er van is .

Of heb ik iets gemist.

Greettzz Jan van Katwijk

Jan ik zou zeggen lees de uitleg van het Eendenteam daarover eens en de reeds vele postings hierover die voor jou al gepost zijn met antwoorden over het hoe en wat.
Aan -nog- een posting besteden met antwoorden zal er echt niet begonnen worden.

Nou het is inderdaad niet even nafeesten na die satdag. Het heeft een vreemde na-smaak. C+ die voortijdig bedankt en dus niet komt en daarna gelijk dit gedoe. Ik heb het gevoel dat het allemaal niet toevallig is. Voor Duck een mooie afsluiting en voor C+ een mooi begin.
Seca2, Irdeto2 het sluit mooi aan zo. Beide encrypties staan volgens mij op het punt publiek te worden maar dat komt de heren even niet goed uit nu. Eerst maar even stilte opleggen en proberen de laatste 160.000 klanten over te krijgen. Daarna zal de 'bom' wel weer barsten. En gaat het teveel betaalde abonnementsgeld met een paar eurie opslag naar Seca3.
Dan krijg je weer een deel klanten die het te gortig vinden en over stappen op 'alternatieve' manier.
Was er maar iemand die de circel durfde te doorbreken dan hadden we allemaal voor een eerlijk bedrag ook een officiele C+ kaart in onze Satbox.
Kijk naar Paul Koning: 'ADSL voor iedereen!'

Groet.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan