- Waarderingsscore
- 929
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 75
27 mei heb ik via de webshop bij Saturn een Samsung Tablet gekocht
29 mei krijg ik netjes een email dat het pakket bezorgd gaat worden op 30 mei.
Wauw lekker vlot , maar geen bezorging. Op track en trace lees ik dat de levering doorgeschoven is naar 1 juni.
Weer geen levering doorgeschoven naar 3 juni , en je raad het al...
Nog erger levering onbekend. Dus maar bellen naar een 0900 nummer a 10 cent per minuut
Na 50 minuten geluisterd te hebben dat ik zo spoedig mogelijk geholpen wordt wordt de verbinding spontaan verbroken.
Na een paar uur nog eens geprobeerd en warempel er wordt opgenomen.
je wordt door een figuur geholpen en die vind het erg vervelend allemaal en er wordt een procedure gestart waar het pakket is , kan wel 2 weken duren .
En er wordt een ticket aangemaakt.
Ook daarin kun je vragen toevoegen wat ik gedaan heb ,geen enkele reactie
Inmiddels is dag 8 ingegaan en nog steeds geen reactie.
Op track en trace staat inmiddels dat het pakket nooit is aangeleverd aan POST NL dus ligt de fout intern bij Saturn, Ook hier geen enkele mededeling over.
Saturn: We doen elke dag onze uiterste best om van u een tevreden klant te maken.
Aan mijn hoela.
29 mei krijg ik netjes een email dat het pakket bezorgd gaat worden op 30 mei.
Wauw lekker vlot , maar geen bezorging. Op track en trace lees ik dat de levering doorgeschoven is naar 1 juni.
Weer geen levering doorgeschoven naar 3 juni , en je raad het al...
Nog erger levering onbekend. Dus maar bellen naar een 0900 nummer a 10 cent per minuut
Na 50 minuten geluisterd te hebben dat ik zo spoedig mogelijk geholpen wordt wordt de verbinding spontaan verbroken.
Na een paar uur nog eens geprobeerd en warempel er wordt opgenomen.
je wordt door een figuur geholpen en die vind het erg vervelend allemaal en er wordt een procedure gestart waar het pakket is , kan wel 2 weken duren .
En er wordt een ticket aangemaakt.
Ook daarin kun je vragen toevoegen wat ik gedaan heb ,geen enkele reactie
Inmiddels is dag 8 ingegaan en nog steeds geen reactie.
Op track en trace staat inmiddels dat het pakket nooit is aangeleverd aan POST NL dus ligt de fout intern bij Saturn, Ook hier geen enkele mededeling over.
Saturn: We doen elke dag onze uiterste best om van u een tevreden klant te maken.
Aan mijn hoela.