Saturn klantvriendelijk??

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
929
Punten
113
Leeftijd
75
27 mei heb ik via de webshop bij Saturn een Samsung Tablet gekocht
29 mei krijg ik netjes een email dat het pakket bezorgd gaat worden op 30 mei.

Wauw lekker vlot , maar geen bezorging. Op track en trace lees ik dat de levering doorgeschoven is naar 1 juni.

Weer geen levering doorgeschoven naar 3 juni , en je raad het al...
Nog erger levering onbekend. Dus maar bellen naar een 0900 nummer a 10 cent per minuut
Na 50 minuten geluisterd te hebben dat ik zo spoedig mogelijk geholpen wordt wordt de verbinding spontaan verbroken.
Na een paar uur nog eens geprobeerd en warempel er wordt opgenomen.

je wordt door een figuur geholpen en die vind het erg vervelend allemaal en er wordt een procedure gestart waar het pakket is , kan wel 2 weken duren .
En er wordt een ticket aangemaakt.
Ook daarin kun je vragen toevoegen wat ik gedaan heb ,geen enkele reactie
Inmiddels is dag 8 ingegaan en nog steeds geen reactie.

Op track en trace staat inmiddels dat het pakket nooit is aangeleverd aan POST NL dus ligt de fout intern bij Saturn, Ook hier geen enkele mededeling over.

Saturn: We doen elke dag onze uiterste best om van u een tevreden klant te maken.

Aan mijn hoela.

Dat is wel heel vervelend en je staat als klant machteloos want je kunt alleen maar hopen en afwachten. Wee nemen aan dat er nog geen geld is overgemaakt/afgeboekt; is dat wel het geval dan zijn zij in juridische zin in gebreke gebleven en wordt het een ander verhaal. Ook hier zul je wel als je belt een frontdesk medewerker krijgen en kom je dus niet in contact met een leidinggevende/manager. Misschien uitzoeken wie de eigenaar is en hem een email sturen.
In ieder geval suk6 gewenst en hopelijk krijgt het voor jou een goed einde.

Ik ben op zoek gegaan naar een andere manier om mijn klacht kenbaar te maken

En dat heb ik gevonden misschien voor iedereen een tip om te onthouden
www.klachtenkompas.nl
onderdeel van consumentenbond

Ik heb daar mijn klacht aangemeld, deze wordt doorgestuurd naar het betreffende bedrijf en ik kreeg binnen een paar uur een reactie van Saturn. (wel een standaard briefje maar met een vermelde aktie op de zelfde dag .

En inderdaad kreeg ik binnen afzienbare tijd respons in het Ticket van Saturn . Maar daar was ik niet mee geholpen dus daarop heb ik weer een reactie gezet bij klachtenkompas dat het niet aan mij lag maar aan Saturn en wat denk je:

Vanmorgen werd ik door het hoofdkantoor van Saturn gebeld met 1000 excuses en er is mij toegezegd dat er binnen 2 dagen een ander exemplaar wordt opgestuurd.
De reden van de vertraging was dat gedurende de BTW vrije dagen (de laagste week van mei) zowat de hele voorraad van Saturn online verkocht was en er zelfs diverse extra orders bij fabrikanten geplaatst moesten worden om de vraag aan te kunnen.)

En dat er dan iets fout kan gaan door mensenhanden is begrijpelijk. service lijnen over bezet etc. en er veel tijd nodig was om alle emails adequaat en op tijd te beantwoorden

Met dank aan klachtenkompas, volgens mij hebben die een enorme invloed.
Ik ben in ieder geval binnen 1 dag geholpen met een gunstige afloop.

Dus om te onthouden
www.klachtenkompas.nl

Goed dat het in ieder geval is opgepakt en afgehandeld. Excuses zijn leuk, maar een bedrijf als Saturnus zou toch een betere proces- en eindcontrole moeten hebben. Overigens krijg je nu (extra) korting/schadevergoeding?

nee geen extra korting, Overmacht en excuses

Het was al een super aanbieding tablet kostte in die week slechts 156 euro
Met de 50 euro cashback actie van Samsung a 50 euro kost dat ding netto 106 euro

Dat is een koopje (Samsung Tablet 2.7.0 (7 inch))

Maaarrrrr ik heb hem nog niet

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan