schatelietontvanger Nanoxx9800 HD

schatetieter62

New Member
Lid sinds
3 jan 2010
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
76
Kan er iemand er Iemand mij uit leggen wat er mis is met de instelling van de ontvanger.

Ik kan bij het opnemen van een progama, maar beperk kijken naar andere programs.Nochthans bezit hij 2tunners. Wat is er mis?

Weet iemand een oplossing daar voor.

En weet niemand of er een Vlaamse versie bestaat van de handleiding,Mijn engels en duits is zeer beperkt

Dank u schatetieter62.

 
Hoi schatetieter62, welkom op het Satellite FUN Board !

Als ik me niet vergis, betreft het een DGStation Cube Revo met een ander merkje erop.

Die heeft inderdaad (mogelijk) 2 tuners.

Het is mogelijk dat de ondersteuning van 2 tuners gelijktijdig niet af is.

Ook kan het zo zijn dat je 2 gecodeerde zenders probeert te verwerken.

Das dus ook (nog) niet mogelijk.

Aan deze ontvangers word nog steeds hard gewerkt, door verschillende partijen.

Soms gaat de ontwikkeling heel snel, en soms duurt het weer even voordat de verbeteringen merkbaar zijn.

Een Nederlandse of Vlaamse gebruiksaanwijzing is mij niet bekend.

Voorlopig vallen deze ontvangers nog onder de hobbyboxen, en dat wil zeggen dat je er van alles mee kunt doen, maar dat sommige zaken niet zomaar gaan, en dat je af en toe zelf aan de slag moet om iets gedaan te krijgen.

 
Danks voor de goede uitleg.

Ik zal nog eens er programeren,dank

 
Hoi schatetieter62

Ik heb ook zo'n NanoXX9800HD ontvanger, maar ik snap er geen barst van,

Ik lees vaak op de Nanoxx site.

maar ik weet niet hoe je die nieuwe firmware moet inladen; ook die ChannelEditor, ik weet niet hoe die werkt.

Ik heb al een Ethernetkabel gekocht en aangesloten op mn router, maar hij vindt het bestand niet.

Maarja, Op dit gebied ben ik ECHT een leek.

Ik heb er spijt van dat ik dit apparaat heb gekocht; ik vind het echt veel te ingewikkeld.

Groetjes,

Bones

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb bones' link gevolgd, en zag meteen aan de plaatjes dat het NIET een DGStation apparaat betreft.

Het door mij genoemde model van DGS is groter, en er past een harddisk in de kast (bij de Nanoxx dus niet)

Bij een op die site geplaatste testreport, is terug te vinden dat het om dezelfde hardware gaat als die ook door Vantage gebruikt word.

Ik heb me dus wel vergist en de opmerkingen die ik maakte slaan dus mogelijk niet op jouw box (ik heb geen idee).

Overigens ben ik weinig onder de indruk van dat testreport.

Het is heel summier, en als ik aan het eind een dankwoord aan de firma die het ding beschikbaar heeft gesteld.

Maar de link naar die firma werkt niet door een schrijffout, dan weet ik ook niet wat ik van de rest van het report moet vinden.

 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben zelf in bezit van een Nanoxx 9600 ip, en ben lid van het volgende forum waar de 9800HD ook besproken wordt.

http://xvision.skynolimit.com/nanoxx/

Probeer het hier eens.:)

Gegroet Enzofielt

 
Laatst bewerkt door een moderator:
@enzofielt

Bedankt voor je info en je link.

Groetjes,

Bones

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan