Schedule an automatic daily rebooth.

V

vincere

Hallo ik dacht dat de darkstar van nablio automatisch 1maal per dag rebooth klopt dat niet ,want bij mij doet hij het in ieder geval niet. Of moet ik soms wat bij instellingen instellen , of lees ik het nu helemaal verkeerd. vincere

ps dit staat er bij; Schedule an automatic daily rebooth.
 
Duh... geef me eens 1 goede reden waarom de Nabilo Darkstar of eender welk image 1 maal per dat zou moeten rebooten?
Het is gebaseerd op linux, niet op windows.

ps dit staat er bij; Schedule an automatic daily rebooth.
Ooooh... dat is een mogelijkheid die bestaat om te zorgen dat hij dagelijks automatisch een reboot doet. Nodig is dat niet. Misschien handig bij gebruik van bepaalde plugins of addons ofzo, maar normaliter wordt er niet dagelijks gereboot.
 
die reboot doe je om je geheuen te dumpen vooral als je een ccam server hebt doe je dat meestal snachts anders loopt op een gegeven moment je geheugen vol .
heeft dus niks met windows verglijk te maken daar doe je het om een andere reden
 
anders loopt op een gegeven moment je geheugen vol.
Hoezo? Wordt het geheugen dan niet geflushed net als met andere applicaties?
Ik heb ook een CCcam server op een linuxmachine draaien, maar ik merk niets van vollopen van geheugen en rebooten doe ik dat ding ook niet.
Als je geheugen volloopt is dat alleen maar een teken dat je applicatie niet efficient geprogrammeerd is.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan