Link is weggehaald en hierbij heeft Jeejee een waarschuwing te pakken.
Kort geleden is hier nog heel duidelijk beleid over vastgesteld dat links op zich wel konden maar dat we absoluut NIET zouden tolereren dat er dingen geplaatst werden die al te gortig waren, mede gezien het board hier vrij is, er ook kinderen kunnen meelezen en dat ook doen.
Pikante en grappige plaatjes kunnen met mate, maar dit gaat echt te ver, dan kun je ook een link naar rotten plaatsen.
Een ander iemand heeft hier al een tijdelijke ban voor gehad. Het zetten van eventuele tijdelijke bans doe ik persoonlijk bij deze niet, maar het lijkt me op zijn minst wel toepasselijk om hier een algeheel excuus te plaatsen aan de mensen die zich hier aan storen.
Zeker met een kopje als "schoenen gestolen" verwacht je dit soort schokkende beelden niet.
Wij weten ook wel dat het als grapje bedoeld is, maar er is al eerder gezegd dat we dit niet meer zouden tolereren.
Als we toch bezig zijn...Verder verzoek ik je je verder ook aan de regels te houden en eventuele links onder je www knopje te zetten en uit je signoff te halen waar ze niet thuis horen.