Schoenen gestolen?

J

jeejee

Hi...

En toch denk ik bij het zien van deze foto's, wie heeft haar schoenen gestolen en waarom? Alleen kijken onder toezicht van iemand die ouder is dan 18 en ook alleen als je een sterke maag hebt!

http://benjijop.jehoofdgevallen.nu?

Grtz... JeeJee

Helemaal niet leuk.

Ik ben blij dat het mijn dochter niet was. En als het wel een dochter van mij was, zou het wel heel pijnlijk zijn het zo terug te zien en lezen. :(

Haar schoenen/slippers liggen overigens gewoon op de stoep. Zal wel door de klap gekomen zijn.

jeejee je bent een grote boerenlul om dit hier te posten

Sorry hoor dat ik dit zeg maar dit gaat alle proporties te buiten.

Dit zou wat mij betreft en dat is al eerder ter sprake geweest om je voor eeuwig het zwijgen op te leggen.

en de topic schoenen is helemaal al misplaatst.

Je moet wel erg ziekelijk zijn zoiets onder de aandacht te brengen.

Als deze postings door het duckteam getollereerd worden dan ben ik voorgoed pleiten!!!!!!!

Doe er gatverdamme wat aan en haal die link in godsnaam weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zegt meer over jeejee dan de rest hier. Zeer ongepast om dat hier te plaatsen jeejee.

Jullie hebben gelijk
the matrix en Kerstkonijn.

Originally posted by the matrix
Als deze postings door het duckteam getollereerd worden dan ben ik voorgoed pleiten!!!!!!!

Doe er gatverdamme wat aan en haal die link in godsnaam weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben het hiermee idd eens.

Ik kijk al geen nieuws omdat het "nieuws" mij te sensatie belust is, en niets meer te maken heeft met "vertellen wat er in de wereld gebeurd".

Als ik dan ook hier nog eens geattendeerd moet worden op "de details van wat er in de wereld gebeurt" is het voor mij ook over!

Link is weggehaald en hierbij heeft Jeejee een waarschuwing te pakken.

Kort geleden is hier nog heel duidelijk beleid over vastgesteld dat links op zich wel konden maar dat we absoluut NIET zouden tolereren dat er dingen geplaatst werden die al te gortig waren, mede gezien het board hier vrij is, er ook kinderen kunnen meelezen en dat ook doen.
Pikante en grappige plaatjes kunnen met mate, maar dit gaat echt te ver, dan kun je ook een link naar rotten plaatsen.

Een ander iemand heeft hier al een tijdelijke ban voor gehad. Het zetten van eventuele tijdelijke bans doe ik persoonlijk bij deze niet, maar het lijkt me op zijn minst wel toepasselijk om hier een algeheel excuus te plaatsen aan de mensen die zich hier aan storen.
Zeker met een kopje als "schoenen gestolen" verwacht je dit soort schokkende beelden niet.
Wij weten ook wel dat het als grapje bedoeld is, maar er is al eerder gezegd dat we dit niet meer zouden tolereren.

Als we toch bezig zijn...Verder verzoek ik je je verder ook aan de regels te houden en eventuele links onder je www knopje te zetten en uit je signoff te halen waar ze niet thuis horen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan