schoenmaat...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.185
Waarderingsscore
577
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Twee vriendinnen zitten te praten over mannen. Zegt de ??n: "Waarom heb jij altijd zo'n geluk met die mannen? Ze hebben altijd zo'n joekel van een pik!" Zegt de ander: "Maar meid, dat is geen geluk! Ik heb daar een truukje voor! Je kijkt gewoon naar de schoenmaat! Hoe groter de maat, hoe groter zijn joekel!"
"OOOOOO", zegt die andere vriendin, "zo doe jij dat dus, dat ga ik echt even uittesten!".
Dus de volgende dag begint ze de mannen te observeren. Komt ze bij de bakker, ze kijkt naar zijn schoenen. Nou, maatje 43. Neeeee, die moet ik niet hebben! Komt ze later bij de slager, en weer kijken naar die schoenen, maatje 44. Neeee, die moet ik ook niet hebben! Affijn, op de terugweg komt net de postbode langs. Ze kijkt naar zijn schoenen. Wow, dat is toch zeker een maatje 47!!!!! Die moet ik hebben, denkt ze. Zegt ze zo tegen die postbode: "He schat, zin in een kopje koffie?". "OE, die is heet", denkt die postbode en gelijk naar binnen natuurlijk. Affijn, om een lang verhaal nog enigszins kort te houden. Ze belanden natuurlijk in de slaapkamer. Vrouwtje kleed zich snel uit en ligt spiernaakt klaar op het bed om aangevallen te worden. Die postbode wordt helemaal gek van de geilheid, maar hij krijgt dat knoopje van zijn jasje niet los. Zegt ie zo: "Altijd weer hetzelfde met die PTT!!! Die jasjes zijn 4 maten te klein en die schoenen 4 maten te groot!
 
Een man is net uit zijn werk, komt thuis, en verwacht een lekker bakje koffie. Eenmaal thuisgekomen ligt zijn kind te krijsen als een speenvarken. Wat is er aan de hand? vraagt de man. Zegt het kindje krijsend: Er staat een enge man in de slaapkamerkast van Mamma!
De man rent naar boven, ziet hij zijn vrouw kreunend liggen op bed. "Snel harry, ik heb een hartaanval!!!!" dan doet hij de slaapkamerkast open en ziet zijn beste vriend naakt in de kast staan. Zegt harry: Nou Piet, lekkere vriend ben jij! Mijn vrouw ligt met een hartaanval, maak jij de kinderen aan het schrikken!!!
 
Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!"
De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?"
Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen."
De Belg: "Geef die opdracht dan maar."
En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten."
Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken."
De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten.
Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen."
De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach.
Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!"
Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?"
De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."
 
Alle melkpakken moeten in Belgi? uit de rekken.
De tekst "hier openen" moet vervangen worden door "thuis openen".
 
Seks in het donker.





Er was eens een koppel dat 20 jaar getrouwd was.

Iedere keer als ze de liefde bedreven drong de man er op aan om de

lichten uit te doen.

Na 20 jaar begon de vrouw dat vreemd te vinden en ze besloot om die

gewoonte eens te doorbreken.

Op een nacht, tijdens een wilde vrijpartij deed ze bijgevolg plots

De lichten eens aan.

Ze keek naar beneden en zag dat de man een vibrator vasthield.

Onthutst schreeuwt ze: "Wel, impotente klootzak, hoe kun je me al die

jaren zo misleiden en beliegen, hopelijk heb je er een goede

verklaring voor !!!"

De man kijkt haar recht in de ogen en zegt kalm: "Ik zal het je uitleggen,

als jij me vertelt waar onze kinderen vandaan komen...".
 
Een wat ouder paar besluit om weer eens een keer seks te hebben.
Wat zullen we gaan doen zei de man.

Uhmm standje 69 lijkt me wel wat zegt de vrouw en ze gingen in positie.

Na een minuut of tien liet de vrouw een ontieglijke scheet, en ze roept,
sorry hoor.

Geeft niks, zegt de man, eindelijk frisse lucht.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan