Schotland -Nederland effe een gokje doen ,wie doet er mee?...rust en eindstand.

F

format c:

oke,ik begin dan maar.
Schotland -Nederland (let op,wel met de ruststand er bij dus.)

0-0 rust en 0-0 eindstand.
succes.

Schotland- nederland rust 0-1
eindstand 2-1

Heb er niet zoveel vertrouwen in!!

0-1 met de rust en
1-2 eindstand

Moet toch geen probleem zijn die Schotten

kom op heb een beetje vertrouwen

met de rust Schotland-nederland 1-1
na 90 min Schotland-nederland 1-3

weet het niet maar ik ga op mijn gevoel uit,ik hoop dat ik het mis heb .2-1 in de rust 3-1.
GR;djo

1-0 voor Rusland in de rust.

Dan gaat advocaat uit zijn dak en kunnen ze het ineens wel.

Eindstand 1-2 en we gaan door....

@Cliff, knap hoor als we winnen van rusland hehehe

Maar ik denk dat Schotland-Nederland word:

rust: 1-2
Eindstand: 2-4

Duidelijk is dat clif meer zenders op de sat open heeft als ons,of hij heeft al de nieuwste decoder annex spelcomputer,waamee hij zelf het team kan kiezen dat tegen nederland speelt,Hmmm tegen wie je nederland ook laat spelen clif zet nederland dan effe op winst.
Ben benieuwd of clif zijn decoder dreamcast heet.

Ik hoop dat Advocaat eindelijk opstapt.

Seedorf weg, Van bommel geblesseerd Seedorf terug
Van Nistelrooij grote mond --> Van Nistelrooij "gestraft"
Tjonge jonge wat een samenstelling alle verwende jongens weer in de basis. Dat noem ik nog eens lef hebben.

En Schotland is een mooi land,

dus eindstand 2-1

Dat ik teveel na-gesynchroniseerde Viasat kijk denk ik dat het Rusland geworden is.

Stand blijft wel zoals het wat met als aanpassing Schotland.

Ik weet wel,dat als de schotten in rokjes(keelt) spelen,de nederlanders het nog zwaarder krijgen,kijk maar eens naar
de patriot,en neem van mij maar aan over dat schotse team moet niet te licht gedacht worden,die kunnen toch echt wel een partijtje leuk voetballen,ze voetballen als duitsers,met ??n verschil,ze geven net als duitsers nooit op,maar waar het duitse voetbal geent is op de verdediging zo is het bij de schotten geent op de aanval wat wel mooi voetbal geeft.Denk dat het dan ook geen saaie wedstrijd wordt,hmmm morgen wordt toch een mooie voetbal dag met veel wedstrijden,ik ben benieuwd of de vrouwen dat ook vinden!!!!Wie gaat ermee boodschappen doen,nou ik niet ik hang voor de tv,biertje erbij,zoutje erbij en mijn dag kan eigenlijk al niet meer stuk,dus laat nederland dan ook voor de verandering maar eens winnen,make my day!!!

ruststand 1 voor schotland, 0 voor nederland + een rooie kaart

eindstand 2-0....

Ik probeer eens iets.
Einduitslag 2-1... voor Schotland wel te verstaan.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan