SCSI kabel voor pc naar nokia 9500

S

satfinder12

Weet iemand precies welke kabel je daar voor nodig heeft.
Mocht iemand er 1 over hebben en niet meer gebruiken wil ik hem wel overnemen.
bvd.
 
Dat is wel op te zoeken als je naar de plug kijkt op de mediamaster. Voor zover ik weet noemen ze dat een 50-pens half-width scsi kabel.

Wat betreft het aantal pens (gaatjes) moet je zelf even tellen, ik weet niet meer of het nu 50 of 60 of 70 pens is, maar wel weet ik nog dat ze het half-width noemen.
Kun je zo kopen bij de elektronicaboer. Anders neem je je Nokia toch even mee naar de elektronicawinkel? Die weten dan precies wat je hebben moet. Zorg dat die kabel niet te lang is, ze zijn trouwens niet in erg lang te krijgen, dus dat valt ook weer mee.:)
 
Toch blijft het raar dat er niemand op het board precies weet hoe zo een kabel heet.
Anders toch maar eens gaan tellen en dan bij de lokale pcboer maar eens informeren.
In ieder geval bedankt BT.
 
Denkelijk is de reden dat niemand dat weet omdat het al zo erg lang geleden is dat dit "in" was en men de benamingen kende. Verder waren er toendertijd ook al erg weinig mensen die de exacte benaming wisten omdat er nu eenmaal zoveel soorten SCSI kabels bestaan.

Kijk hier maar eens: http://www.digitalrevolution.nl/index.php?artikelgroep=217

En dan deze kabel: ka 081 Kabel SCSI-2 D-sub 50p Hp - D-sub 50p Hp m/m 1.8mtr (zijn ook in andere lengtes verkrijgbaar).

Deze is wel aan beide kanten male, je moet dus wel eerst even controleren of je niet een male-female moet hebben, maar volgens mij is deze de juiste.
Heb je gelijk de offici?le benaming. Hier heet ie dus D-sub en in het Engels half-width.

Beetje googlen doet wonderen.:biggrin:
 
Bedankt BT

Ik heb er inmiddels 1 en dvbrecorder draait al perfect.
Bedankt nogmaals voor je medewerking.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan