Seca 2 En Nerds??????????

S

satbuggy

VOLGENS MIJ HEBBEN ALLE NERDS VERKERING GEVONDEN , WANT IK HOOR MAAR NIKS OVER SECA 2??????

Of misschien moet jij wat meer moeite doen om ook z'on nerd te worden...........

Originally posted by satbuggy
VOLGENS MIJ HEBBEN ALLE NERDS VERKERING GEVONDEN , WANT IK HOOR MAAR NIKS OVER SECA 2??????

Bel maar met canal+, die kunnen je er genoeg van zeggen en ze kunnen je ook een seca2 kaartje sturen....
Is dat nou niet fijn

Originally posted by ThaFreak
Bel maar met canal+, die kunnen je er genoeg van zeggen en ze kunnen je ook een seca2 kaartje sturen....
Is dat nou niet fijn

helemaal mee eens :biggrin:

En die nerds kunnen je misschien ook nog wel helpen met je caps lock die vast zit.. :->

Wie is hier nu de NERD???

Alle "Nerds" zijn bezig met hun eigen seca 2, terwijl jij waarschijnlijk met plakhandjes aan je toestenbord zit met een vastgeplakte rechter hand op de schift knop!

waarom wordt deze man nou zo de grond in geschopt
oke het is wat een flauw grapje
maar iedereen vindt "het was leuk geweest" heel grapig
hier kan je tenminste meteen zien dat het onzin is
vindt ik opzich minder erg

Alleen alweer dat achterlijke vooroordeel dat je perse een nerd moet zijn als je geinteresseerd bent in techniek. Dan krijg je natuurlijk dit soort reacties.

Originally posted by marcovk
waarom wordt deze man nou zo de grond in geschopt
oke het is wat een flauw grapje
maar iedereen vindt "het was leuk geweest" heel grapig
hier kan je tenminste meteen zien dat het onzin is
vindt ik opzich minder erg

Ik vind dit niet eruit zien als een grap aangezien dit zijn 1ste post is. Is gewoon weer iemand die het maar "NORMAAL" vind dat je gratis tv kan kieken

Originally posted by HenkdeKwater
Ik vind dit niet eruit zien als een grap aangezien dit zijn 1ste post is. Is gewoon weer iemand die het maar "NORMAAL" vind dat je gratis tv kan kieken

Hoi,
Waarom mag je niet gratis kijken dan ?? ;-))
Zonde voor je geld die zooi.
Groeten ben bye bye

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan