seca 2 hack..

S

sat-star

Hack update: Seca 2? alles weer open

Sinds enkele dagen is alles weer volledig open en kan men weer naar al die zenders kijken die normaal op zwart blijven als men hierlangs zapt. Vooralsnog is het momenteel mogelijk te kijken naar populaire pakketten als Sky Italia, C+ Frankrijk, C+ Spanje en Cyfra.

Sky Italia is het zo zat met de piraterij, dat ze aangekondigd hebben dat ze stoppen met Seca 2. Sky Italia wil zeer snel stoppen met uitzenden in Seca II op de sportkanalen Sky Sport 1 en 2, deze zullen dan alleen nog te zien zijn door gebruikmaking van het ?nog niet gehackte? NDS coderingssysteem. De volgende stap is dat binnen enkele maanden Sky Italia alleen nog NDS wil gebruiken en hiermee de piraten helemaal wil buiten sluiten.

C+ Spanje zal binnenkort een fix loslaten op hun Seca 2 coderingssysteem die het mogelijk maakt om de piraten buiten de deur te houden. Ook is overwogen om helemaal over te gaan naar het sterk verbeterde Nagra 2 coderingssysteem zoals Premiere heeft.

Cyfra wil overgaan naar een verbeterde versie van Seca 2, kaart versie 7.3 (zoals in Nederland). Het proces om alle kaarten te vervangen is zo groot dat dit nog wel enige tijd zal duren.

En CanalDigitaal zal 1 maart stoppen met Irdeto 1 om de piraterij buiten de houden. Overigens werden de belangrijkste kanalen van CanalDigitaal al gecodeerd aan de hand van Seca 2 (kaartversie 7.3) en Irdeto 2.

Ook voor Irdeto 2 schijnen inmiddels hacks in omloop te zijn en Turksat op 42 graden oost is inmiddels ook gehacked.

Premiere start met ?Direct Plus? waarvan inmiddels bekend is dat wanneer men een gewone common interface ontvanger met hardeschijf gebruikt, zoals een Dreambox 7000s of een TopField TF5500PVR met Alphacrypt-module en men steek hierin een originele werkende Premiere kaart, de films onversleuteld op de hardeschijf worden opgeslagen en natuurlijk werkt dit ook op een PC.

Kortom een slecht begin van 2005 voor de aanbieders van betaal-TV via de satelliet maar een goed begin voor de satelliet hobbyisten.

Bron: SatellietWereld.NL
 
Met zo`n berichten is het ook weer zo dicht zijn mijn gedachten dan.....
 
ik denk dat de files via omwegen van sky zelf komen nu de foetbal via nds uitgezonden zijn wilt sky de kleine groep mensen die hacken buiten spel zetten met ze de files te geven van seca2 zo zijn de grote groep mensen stil
ge kunt de mensen beter een hand geven dan dat ze het hele pakket open hacken
met de overgang van seca1 naar 2 heeft sky al zijn klanten die nog niet lid was en die of zwart keken bijna aan zich gebonden daarna een paarmaanden voor de overgang naar nds terug file vrijgegeven en nu de foetbal weer weg is kunnen we weer rustig kijken
en de kaart verkoop en accesaires daar zal de sky ook wel een percent van krijgen.



gr tendoryu
 
Originally posted by sat-star

Ook voor Irdeto 2 schijnen inmiddels hacks in omloop te zijn en Turksat op 42 graden oost is inmiddels ook gehacked.

Bron: SatellietWereld.NL
turksat 42graden oost volgens mij is daar dus geen zender die in irdeto2 uitzend maar goed wel viaccess(cine5) maar dat is al een hele tijd open en is een oude versie van viaccess ik denk dat ze bedoelen op hellas sat 39 graden daar word het nova pakket van de grieken op uitgezonden in irdeto2
 
Bedoeld worden de Digiturk kanalen op Turksat, gecodeerd in Cryptoworks...
 
Nee hoor ook geen cryptoworks op Turksat. Er is alleen maar voetbalkanaal LIGTV op Turksat, de rest van het Digiturkpakket zit op eutelsatW3 en die zijn ook niet gekraakt.
 
ik dacht dat er gedoeld werd op irdeto2 maar goed beetje verward allemaal maar inderdaad als het om de biss codering gaat hebben we er niets aan want is inderdaad op de east beam
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan