seca 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

popi

ben op vacantie in spanje geweest in een hotel zag een personeelslid die achter een bar stond te genieten van een mooie film van canal digital spanje ik ging er naar toe en vroeg of dit ilegaal was ik wou de kaart zien wat in de reciever zat eerst wou hij dit niet maar na wat praten zij hij dat hij thuis illegaal zou kijken een jaar voor 20?.
ik heb de kaart in het hotel in de handen gehad en het was een
oficieele canal digital kaart.
ik weet alleen niet of deze opengezet kan worden!

ik ben ook op vakantie geweest , niet zo gek ver hier vandaan.
En ik zag ook iemand genieten van een prachtige film.

Daar wou ik meer van weten.

Na wat heen en weer gedram, gaf de persoon zijn geheim prijs.
Hij overhandigde mij de kaart en deze bleek een zwarte te zijn.

Ik vroeg wat kun je daar allemaal mee.

Hij zei, daarmee kan ik alles wat ik wil ontvangen.

Nou ik werd erg enthousiast en heb die kaart van hem gekocht voor 25 euro en nu kan ik ook alles ontvangen wat ik wil.

Wauw

ik zoudat adres van je vriend ook wel willen hebben

Doet Canal+ die kaarten nu al in de uitverkoop?
Ik heb nl. ook een zwarte kaart en kan ook kijken wat ik wil , alleen betaal ik er per maand wel een vergoeding voor , maar dat zijn details.

Wat een geleuter zeg.........................;)

tja,

ik heb ook een zwarte kaart waarmee ik alle zenders op alle satelieten kan ontvangen. En inderdaad,..het werkt!! zelfs het beeld is zwart.

maar nu even serieus,... het zou natuurlijk de kunst zijn om een echte kaart uit te lezen, want dan gaat alles weer dezelfde kant op als het seca 1 verhaal. Maar er zijn al berichten geweest over hele dure kaarten die wel beeld geven. de vraag is dus,..hoe komen deze mensen aan de keys? hebben ze dan toch ergens een maniertje gevonden om een echte kaart uit te lezen?
En dan is er ook nog een ander dingetje,....op arabsat zit al een paar jaar, het orbit pakket. met amerikaanse kanalen. dit is ook seca2 maar hier krijgen de kijkers een ontvanger zonder kaart. Bij dit systeem zal het wel nooit lukken om "gratis' te kijken. Zou dat niet een oplossing zijn voor andere providers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan