Seca en ppv

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.167
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik wil toch eventjes iets weten wat betreft Seca en PPV?

Tenminste als het kan en mag?

Ik zit weer eens wat te spelen met het kaartje, en zit nu eens te kijken bij het ppv gedeelte.

PPV dat staat toch voor "pay per vieuw" ?

Nou weet ik niet beter dat Seca geen PPV kanalen heeft, of wel?

Wie zegt het mij?

Want bij da uitlezen komen toch weer enkele gegevens naar boven waar wellicht iets mee kan, zoals het ppv record...

Nou kan ik op dit moment verder niks denk ik want het commando "modify record" geeft weer de een melding dat "[INS 50,54,56 locked, or INS not allowed] "

Weer net als vanouds, die ins die locked zijn...

Maar nou loop ik met een ander ideetje, waar ik jullie mening ook eens over wil hebben.

Het toevoegen van providers op de kaart:

Ik ben daar met seca1 ook wel eens aan het spelen geweest, maar helaas ben ik daar niet mee doorgegaan, maar ik kreeg ze wel bij op de kaart, zou het lukken om bijvoorbeeld op de ouwe kaart de Taq's erop te zetten ( die provider dan) en daar eens mee te gaan stoeien?

T?s maar een ideetje, waar ik zelf intussen wel weer wat mee door ga, maar ik zou toch graag van jullie een mening hebben, hoe jullie hierover denken, en wellicht dat er iemand anders met een soortgelijk ideetje zit. ;)

Hopelijk blijft het draadje eventjes open, stuur antwoorden of ide?en maar via pm.
 
Taq. en de Stream kanalen zijn ook Seca2 PPV, alleen was dit gekraakt...dus nonstop films...

Nederland maakt geen gebruik van PPV, misschien straks met de voetbal????

GR Fred.
 
jij geeft tenminste nog een redelijk antwoord en denkt ook nog mee...

Maar ik had het in mijn vraag al gezegd: Het toevoegen van providers op een kaart?

Ik ben intussen al een beetje bezig geweest hiermee, wel met de ouwe kaart, maar ik heb dus daar bijvoorbeeld een provider toegevoegd, en die gemakshalve 006A genoemd ;)
digital+ moet ik nog proberen...

Nu zit ik dus constant te wisselen van het ene naar het andere kaartje en te schrijven op memo's, de gegevens die ik vang van de vr7.3 kaart probeer ik toe te voegen op de ouwe...

Ik weet dus niet of het ergens op uit gaat lopen, goed of slecht, maar het geeft me weer wel wat te doen.

Maar om toch nog even terug te komen op het "antwoord' :

Waren er maar meer die een antwoord gaven, van probeer dit of probeer dat eens, want als er geen ide?en aangedragen worden, dan loopt het bij mij ook niet door.( Ook antwoord geven op vragen die gesteld worden via pm, een ja of nee is al genoeg, maar niks zeggen is niet leuk!!! :confused: )

Ik spreek tegenwoordig ook wel eens mensen via de chat, en dan hoor je ook van ik ken die en die maar die komt ook niet verder, dan vraag ik wat is die aan het doen dan, met welk programma en welke kaartlezer, dat weet men dan niet, en dat vindt ik jammer!

Ik probeer zoveel als dat ik kan info te vangen van anderen, en daar mee te puzzelen...
 
@freggel1

bedenk dat er verschillende providers zijn die in seca2 uitzenden maar niet allemaal dezelfde kaart (chip) gebruiken. Hierdoor is het niet meer zoals vroeger bij seca1 dat je een provider kan toevoegen en dat die dan ook werkt.

C+ NL gebruikt de 7.03 kaart/chip, terwijl anderen de 7.01 kaart/chip gebruiken en die zijn dus niet uitwisselbaar. De meeste c.q. alle zenders van Digital+ zijn volgens ons alleen via nds en nagra te kijken dus geen seca2 meer. Zo kun je ook geen cyfra en c+ nl op ??n kaart zetten, althans nog niet.
 
Originally posted by eendenteam
@freggel1

De meeste c.q. alle zenders van Digital+ zijn volgens ons alleen via nds en nagra te kijken dus geen seca2 meer. Zo kun je ook geen cyfra en c+ nl op ??n kaart zetten, althans nog niet.

Daar zeg je het nu zelf volgens mij???

"Althans nog niet'

Ik zal niet zeggen dat ik de eerste ben die dit voor elkaar krijgt, maar ik vindt het jammer dat ik mezelf in de tijd dat het ouwe kaartje nog draaide mezelf er niet iets meer in verdiept heb. ;)

Maar het blijft wel leuk om er mee te spelen.....
 
ik weet wel wat leuker is om mee te spelen.
kijk maar naar links.
(foto)
 
Originally posted by eendenteam
@freggel1

bedenk dat er verschillende providers zijn die in seca2 uitzenden maar niet allemaal dezelfde kaart (chip) gebruiken. Hierdoor is het niet meer zoals vroeger bij seca1 dat je een provider kan toevoegen en dat die dan ook werkt.

C+ NL gebruikt de 7.03 kaart/chip, terwijl anderen de 7.01 kaart/chip gebruiken en die zijn dus niet uitwisselbaar. De meeste c.q. alle zenders van Digital+ zijn volgens ons alleen via nds en nagra te kijken dus geen seca2 meer. Zo kun je ook geen cyfra en c+ nl op ??n kaart zetten, althans nog niet.

Het enige verschil in die kaarten zijn dat de "bugs" er uitgehaald zijn...
Verders zijn de kaarten identiek en ook de tabellen die men gebruikt... Kijk maar naar de Cyfra, Sky, D+ waarom gebruiken ze bv de dezelfde tabelle... zoals de 9x,bx etc...
Dus wel duidelijk overeenkomsten alleen het achter deurtje nog...
 
:) freggel .....lol doe je best en ga vooral door:)

alleen de vragen die je stelt zijn niet zo 1,2,3 te beantworden

In theorie zou je 2 seca2<<< ja seca 2 providers op 1 kaart kunnen zetten

dan zou je dus zelf dus tabelen moeten kunnen schrijven
en dan ook nog hopen dat de providers allebeide een andere gebruiken b.v. prov 1 de tabel 1001 en prov2 de tabel 1003
ga je hem volgen?

dus 2 provs moeten hebben waarvan je de hash tabelen weet
uh ben je er nog niet dan zelf nog even een custom maskingtabel maken:))) want die zijn per provs ook anders pfttt
ga er maar aanstaan :)) nee dan is een titakaartje of weet ik wat een stuk makkelijker:))

woutje
 
Ben ik er ook niet iedere dag mee bezig @Woutje, net als Format C: al zegt, er zijn ook nog andere hobbies. ;)

Makkelijk is het idd niet, ik weet vaak ook niet wat ik eigenlijk aan het doen ben, maar het geeft me weer hoop , gezien toch de antwoorden hier....

Maar iedere tip of idee is welkom.
 
Cornee geef nu maar toe,jij hebt canal digital al een poosje gekraakt.
en premiere ook.
zullen we het maar bekend maken dan?
geef ik de oplosssing van premiere,en jij van anal+
 
Nou niet....


Dan niet....

En nooit niet!!!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan