Seca ontvanger philips en ontvangst canal digitaal

R

romy

hallo,


mijn broer is spanje heeft een philips dst 5816 23 a seca 2 recorder.

nu wil hij graag de nederlandse zenders ontvangen en vroeg me of ik een kaart
voor hem wil regelen bij canal digitaal.

mijn vraag is;

heeft hij de juiste decoder voor ontvangst canal digitaal?

zodat ik een abonnement kan afsluiten op mijn adres in nederland en hem het kaartje toe kan zenden zodat hij de nederlandse televisie kan ontvangen?

alvast bedankt!!

groetjes, romy
 
Ik zou dit niet meer doen, want volgens mij ondersteund canal digital deze decoders niet meer.

Met de huidige zenderlijst ga je een hoop dingen missen met dit soort decoders, zeker als je gaat kijken naar de regionale die nu niet meer op de 19,2 zitten... maar dat heeft niets met een c-pluskaart/abbo te maken.

Mijn eerlijke mening is, dat jou broer eerst even moet kijken naar wat hij precies wil, en welke zenders hij ontvangen wil, want zoals ik al zei worden deze decoders niet meer ondersteund door CDS.
 
heb pas nog een ph 72 ?? mee genomen en die werkt perfect ook op waarderen gaat goed maar een 58 is echt al een oud beesje
gr frans
 
Frweber, hier heb ik laatst ook een 7072 aan de pc gehad, want deze was helemaal in de war, doordat cds deze decoders niet meer ondersteund...

Dus ik denk dat het wijsheid is dat de topicstarter eerst even op de site van Canaldigital kijkt, en eerst eens even ziet of dat deze decoder in het lijstje staat van nog goedgekeurde decoders, want als dit niet het geval is zal er wellicht een andere firmware inmoeten om deze decoder nog naar behoren te laten werken.

En niet iedereen kan dit.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan