seca2 gekraakt

Duh. Op het moment dat je die zenders zonder kaart kan zien.

Ik gok op een maandag, maar kan ook gerust een dinsdag worden hoor.

Laten we het bij het thema houden. Dit soort vragen in de niet-offtopic forums dragen niet bij aan de uitoefening van de sathobby.

Draadje nog niet gesloten, maar als de thread na dit bericht zo doorgaat wel.

Er staat een niet geteste file bij de Slov......
Wie durft?

Originally posted by speelman25
Er staat een niet geteste file bij de Slov......
Wie durft?

Als het echt zo zijn. dan lees je het overal

dus: een dikke FAKE

Spirit

wie durft wat een opmerking sorry hoor ik durf wel ben daar niet bang voor maar doe zelf ook eens iets waarom een ander als je iets vind gewoon proberen kan je hoogstens een kaart kost 44 euri weg jammer.....

Ja sorry dat ik zo reageer maar wordt hier zo moe van....

Hallo Pikkie
Het schijnt dat er ook mensen zijn die een file kunnen analyseren en dan direct al kunnen zien of ie wel of niet deugt.
Deze kennis ben ik dus niet machtig.
Daarom kan er beter eerst iemand naar kijken die er wel verstand van heeft en naar mijn weten zijn er hier wel een paar die dat kunnen.
Ik deel alleen maar mede wat ik tegengekomen ben.
No hard feelings.
Grt. Jacob.

Hoi Jacob ik ook niet hoor maar wordt er soms zo moe van tuurlijk is het fake net uitgetest zet je atr in ff mode je kaart blijft heel.....

Sorry dat ik effe uitviel was niet de bedoeling...

Hallo Pikkie
Als ik dus FF in vul bij atr zou die normaal gesproken de kaart beschrijven?
En een fake file geeft direct error?
GR. Jacob.

je kan de kaart beschrijven wordt daarna niet als seca herkent probeer maar, als je daarna je kaart in de progger zet krijg je allemaal ff op je atr.... i.p.v. je atr....kaar pakt gewoon de 1.06 op hoor geen probleem..

Humax patchen, MM proggen en kaartjes proggen dat lukt allemaal wel. Dit is weer een stapje verder.
Maar wat gebeurt er als je een killer file te pakken hebt wat doet die nou eigenlijk met je kaart en hoe?

jammer ik heb de file verwijdert had er een kan in tekstfile had je prcies kunnen zien wat er gebeurt kaart wordt gewoon geerased als her ware en je eeprom wordt overschreven...

Maar kun je op een of andere manier van te voren zien of de file ok is?
Ik denk dat er wel meer zijn die dit willen weten.
kan een leuke thread worden.

De eerste werkende file zou je nl ook onterecht als Fake kunnen bestempelen.

Als er een file uitkomt die seca2 weer vrij schakelt dan is het een kwestie van goed de ogen de kost geven.

Op alle satellite forums staat het dan bol van: HET WERKT WEER

vb : Conax , heden ochtend zwart en een uurtje later HET WERKT WEER, bij mij ook , bij mij ook.. enz.

Dan kun je aannemen dat het idd weer werkt en de files stromen op de upload sites.

Wat wil je nog meer!!!!

Dit is de achteraf strategie en is net zo succesvol als de vooraf strategie.

Mijn voorkeur is een gezond evenwicht hierin.

Zie je ergens iets staan trek de stoute schoenen aan en probeer het uit. Werkt het-> Bingo, werkt het niet en is je cammie naar de kl*t*n -> jammer dan, dat is het risico die je dan neemt.

Dus niet zeuren maar DOEN!!!!

Juist Matrix de bekende spijker op de kop, het is en blijft hobby en dat kost geld.
Je moet soms wat risico durven nemen vind ik....

hallo

Risico,s horen er nou eenmaal bij.
En zo leer je alleen maar meer.
Gewoon blijven proberen komt het misschien
allemaal wel goed.
uiteraard met enkele adviezen van anderen erbij
kan je veel bereiken samen weten we best wel veel.

hummaxboy

Ik denk vraag maar nog eens of inmiddels in de loop van deze posting vanaf hierboven seca 2 al inmiddels gekraakt is? ..

Volgens mij moeten we een banner maken met daarop aftellend het aantal dagen voordat Seca 2 gekraakt is.. is meteen dit forum een stuk leger en gevuld met zinnige informatie, zonder dat ik een tijd kwijt ben met onbenullige vragen.

Misschien moeten we de counter dan op 2007 zetten, alles wat eerder is heb je geluk mee :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan