SECA2 NL GEKRAAKT?, of OPLICHTING!

Hee fred,

als je goed lees,dan is het niks bijzonders hoor.

Orginele c+ digitaal kaarten met volledig abbonement erop.voor het kijken van alle nederlandse zenders,filmnet rood en blauw enzo....voor mensen die buiten nederland woonachtig zijn. maar die toch willen kunnen kijken.geactiveerd voor een volledig jaar.?625

grtz satbird

Tel de maand abbo`s een bij elkaar op dan kom je aardig in de buurt

dus zie ik dit dus als een stukje service

Omdat er al 325,- geboden is......

Ik snap niet waarom jullie je hier druk om maken. Dit is gewoon iemand die een originele kaart met abo verkoopt....

hij praat over meer kaarten

maar hoe kom je aan meer dan +\- 10 kaarten
en ze zijn geactiveerd voor en jaar
waarom kan je niet kiezen tussen de abbo`s

Dit is in mijn ogen NIET gewoon iemand die een originele kaart met abo verkoopt....

Deze jongen biedt enkel canal+ kaarten aan, voor de rest
helemaal niets. Hij hoopt net zoals iedereen dat seca NL gekraakt wordt, maar hij heeft het ook nog niet open...

Het is vrij simpel om te achterhalen wie hij is, daarom ben ik er heel zeker van dat hij seca 2 NL niet open heeft...

en nu is de advertentie verwijderd!waarom?we zullen het misschien nooit weten gr jaap11

het is flipperdeflip en die heeft seca2 c+ toch echt wel open,ik heb nl ook een kaart bij hem gekocht..blauwe titanium..

werkt perfect.

625 euris een hash verandering dag kaart ........

Oja welke lol de 9x

Hallo

Blijven ze dan toch vrolijk door hash wisseling.
hihi
dan hebben ze toch iets bereikt
hummaxboy

Heb de waterpijp al klaar staan een goeie ned nederwiet erin en je ziet alles want je weet het he een joint in de morgen is een dag zonder zorgen....

Het is maar wat je leuk noemt. Het is net dit soort domme mensen die er voor zorgen dat wij hobbyisten en met name de forums een slechte naam krijgen.

CS is best leuk, maar het is gewoon stupide om dan gezellig te gaan adverteren ervoor.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan