Security Essentials weer laatste in anti-virustest

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.904
Waarderingsscore
1.041
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Microsoft heeft de problemen met Security Essentials nog altijd niet boven water, aangezien de virusscanner in een nieuwe test weer onderaan eindigde. Al maanden scoort Microsoft's gratis anti-virusprogramma slechter dan de concurrentie, zo blijkt uit tests van AV-Comparatives en AV-Test.org. Nu besloot ook MRG Effitas naar verschillende beveiligingsprogramma's te kijken.

Overigens staan Panda en Macafee ook anderaan. Voor Macafee is dat vrij normaal, voor Panda enigszins vreemd.

Alhoewel het deze keer qua hoeveelheid nogal meevalt t.o.v. de waardes die MSE haalt.

Avast staat zoals gebruikelijk als gratis virusscanners weer eens in de top.

Sommige reacties zjin lachwekkend "ik heb geen last met mijn MSE" en "ik gebruik het alleen om die meldingen weg te krijgen en drive-by downloads", tja zal goed helpen als de score redelijk slecht is.

Daarbij zitten er ook problemen in java en allerlei andere zaken, dus het gaat niet alleen om browsen. Hieruit blijkt dus dat mensen met dit soort commentaarn vrij dom zijn en de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.:biggrin:

Geen last gehad = geluk gehad.

Wel apart dat ik meestal bij mensen die nooit ergens last van hebben met Malware Bytes dan allerlei trojans vindt.:)

Lees meer hier.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan