C
cliff
Ben even op zoek gegaan naar de voordeligste Dreambox.
Zie ik op de webpagina van een niet nader te vermelden satellietwinkel uit Zoetermeer dat die hem aanbiedt voor 449 Euro (ex HDD)
Nou hem ik hem bij een bekende on-line winkel voor 409 gezien maar op de Zoetermeerse pagina stond...
Dreambox elders goedkoper gezien?? Bel!!
Zoetermeer is lekker dichtbij voor mij dus ik bellen, krijg ik me daar toch een boer aan de telefoon... maar goed ik vraag naar de Dreambox prijs..inderdaad hij gaf aan de DB voor 449,- te kunnen leveren
Ik vertellen dat ik hem elders goedkoper gezien heb.
reaktie -"ooh, dat ken bes"
Ik vragen; vind je dat niet erg dan?
-Nee!
Nou dan doen we denk ik geen zaken, zei ik.
-Nou dat moet je zelf maar weten.
-Goedenmiddag
Moraal van het verhaal, zelfs in tijden van economische teruggang is goed personeel blijkbaar nog steeds moeilijk te vinden.
IK KOOP HEM LEKKER ON-LINE !!!
Inclusief 40Gb voor 469,=
Groetjes,
Cliff
En in Zoetermeer kunnen ze de berus krijgen!
Zie ik op de webpagina van een niet nader te vermelden satellietwinkel uit Zoetermeer dat die hem aanbiedt voor 449 Euro (ex HDD)
Nou hem ik hem bij een bekende on-line winkel voor 409 gezien maar op de Zoetermeerse pagina stond...
Dreambox elders goedkoper gezien?? Bel!!
Zoetermeer is lekker dichtbij voor mij dus ik bellen, krijg ik me daar toch een boer aan de telefoon... maar goed ik vraag naar de Dreambox prijs..inderdaad hij gaf aan de DB voor 449,- te kunnen leveren
Ik vertellen dat ik hem elders goedkoper gezien heb.
reaktie -"ooh, dat ken bes"
Ik vragen; vind je dat niet erg dan?
-Nee!
Nou dan doen we denk ik geen zaken, zei ik.
-Nou dat moet je zelf maar weten.
-Goedenmiddag
Moraal van het verhaal, zelfs in tijden van economische teruggang is goed personeel blijkbaar nog steeds moeilijk te vinden.
IK KOOP HEM LEKKER ON-LINE !!!
Inclusief 40Gb voor 469,=
Groetjes,
Cliff
En in Zoetermeer kunnen ze de berus krijgen!