Probleem Servimat Armis 2

Eknaapen

New Member
Lid sinds
7 nov 2021
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
Nederland
Ik heb een camper gekocht met daarin een Servimat Armis 2 ontvanger met TNT card. Ik ben benieuwd of ik daarmee ook andere kanalen kan ontvangen en hoe deze in te stellen. Een NL canal digitaal zal niet mogelijk zijn maar hopelijk kunnen we iets anders als de Franse kanalen kijken. bvbd
 
Er zou een Canal Digitaal kaartje in kunnen en het zou mogelijk moeten zijn om een ander kanalenpakket te scannen..
Maar misschien is het handiger om een eens te gaan kijken naar een andere ontvanger met wat meer mogelijkheden.
 
Nee, dat gaat niet werken! Het is een gesloten systeem wat door TNT sat wordt verkocht. Doet alleen Viaccess. Er is nieuwere firmware voor b.v. FTA kanalen... Een Seca3 (straks Nagra) kaart gaat hierin niet werken.. Het heeft ook geen CI slot dus niets mee aan te vangen..
 
Dank voor de reacties. Er zit nu wel een TNT kaartje in. Daarom dacht ik dat ik met de juiste instellingen alleen een nieuwe kaart diende te kopen. Ik ben bang dat ik volgend jaar naar een andere ontvanger moet kijken. Zal wel een canal+ box worden. Jammer dat daar geen IR aansluiting op zit, de ontvanger zit n.l. in een gesloten kast.
 
Ah, softwarematig geblokt dus.. Ik meende een cardslot te zien dus ging er vanuit dat het wel ging werken.
 
Ik heb nog wel een MZ-101 voor je.... Hoeft alleen maar op je naam en dan kun je kijken.
 
Je kan ook nog even bij de afhaalchinees Ome Ali kijken naar een ir verlenger kunnen kijken. Bij Bol kosten ze 10 €uro bij Ali nog geen 2 €uro.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan