settingen voor diseqmotor werkt niet op diseq4?

J

jaap11

zit met het volgendeprobleem ,ik denk dat ik de settings voor diseqmotor geladen heb ipv diseq4 settings ,kan het zijn dat ik deze niet kan aanpassen zodat ik alleen astra en hotbird kan ontvangen??

Natuurlijk kan dat wel..., hoe je dat doet staat gewoon de de handleiding...

gr,
Ducom

heb de diseq op 1 astra 2 hotbird 3 thor 4 sirius gedaan maar nu komt het probleem de kanalen ziet hij wel maar krijg melding ,als ik de kanalen handmatig inlaad gaat het wel en werkt de diseq wel dus ??het kan wel?raar maar oke laat maar gr jaap11

Tja..., je moet natuurlijk wel weten welke LNB op welke sateliet staat...

ducom ik denk dat je me niet begrijpt ik weet op welke uitgang welke sattelite staat dus das bekend ,echter er is iets met de kanalenlijst denk ik nu ben ik aan het onderzoeken of het aan de lijst ligt of aan de1.8 ,zelf denk ik aan de kanalenlijst echter mijn volgende probleem is heb de diseq op de camping nodig en niet hier thuis vandaar dat ik zoveel mogelijk probeer uit te sluiten vandaar de vragen gr jaap11

Oke..., welke settings gebruik je?

Die van Pet doen het hier over het algemeen wel goed..., maar ik begrijp nog steeds niet goed wat je bedoelt...

Je kunt bij de Humax per sateliet de LNB instellingen aangeven:

• . Diseqc motor
    . Diseqc switch A-B-C of D
    . Toneburst A of B

Zelfs een combinatie van motor en switch werkt prima (wel even in het ToH menu de optie "send diseqc twice" aanzetten).

Zelf werk ik ook met een combinatie motor en switch, en gebruik ik de motor-settings van Pet.
Dan moet ik ook altijd enkele aanpassingen doen, maar het werkt verder prima.

Als de settingslijst niet deugt kun je natuurlijk altijd nog de humax zelf laten zoeken...

gr,
Ducom

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan