Settopboxpakket?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.180
Waarderingsscore
576
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik zit nou deze week dit mee te lezen en ik antwoord niet omdat ik nog nooit heb betaald voor het ontvangen van de NL Kanalen, op mijn seca2 kaart....

Overal lees ik dus dat men betalen moet voor het settopboxpakket waar dus in dit draadje over gesproken wordt... ( oke men spreekt er niet in woorden over maar om nl kanalen te ontvangen heeft met dit toch nodig? )

Maar ik heb deze kanalen ook en ik heb alleen maar mijn kaart geactiveerd, en toen de activatiekosten betaald, dus heb ik nou geluk, of vergeet ik nu iets???
 
Activatiekosten? Iets van 8,50 ofzo?

Tja, ik zou er niet met C+ over gaan bellen, dan heb je waarschijnlijk geluk, van de andere kant.... het kan nog altijd zijn dat ze het t.z.t. alsnog uitschakelen. Volgens uitspraken van Faber en een artikel in Satellite zou men het zo instellen dat het "gratis" pakket alleen nog uit de 3 publieke zenders zou bestaan. Eerlijk gezegd ben ik een beetje vergeten welke ingangsdatum er voor gekozen is, doch misschien is dat met een search hier of op Fun nog wel terug te vinden of kan Satwatcher het nog even zeggen.:)
 
bij mij hetzelfde heb er twee op mijn naam staan al van het seca1 tijd. heb gewoon 2 nieuwe seca2 kaarten gehad en die werken gewoon zonder jaarlijkse kosten. enige verschil is dat als hij kapot is je voor de nieuwe moet betalen, en als je je maandupdate te lang gemist had kon je alleen het dure c+ nummer bellen, maar nu je via internet kunt activeren heb je daar ook geen last meer van.

gr blokker
 
Wha!
8.50? Probeer eens 20 euro!

Ik heb een kaart gehaald 2 maanden geleden voor 90 euro, ik heb het settopbox pakket a 20 euro en nog eens 20 euro activatie kosten, en iets van 20 euro aan adminkosten moeten betalen!!!!!

60 euro werd er ff van m'n rekening gehaald, de dieven!

Hoe help je sharing in de hand!

G
 
Hello No_intel hier


Ik zit ook niet aan kosten verbonden zoals eerder al genoemd ,ik heb twee kaarten en die komen gewoon van c+ vandaan krijg steeds een update en alles werkt gewoon heb deze kaarten nu al twee jaar en kijk al dik 2 jaar gratis mee en nee ik vind het niet de moeite waard om c+ daarvan op de hoogte te stellen moeten de zelf maar achterkomen denk trouwens niet dat dat gaat lukken maar goed (dealerkaart) zegt die term iemand iets ........
dit heb ik me laten vertellen door een c+ kenner en geloof hem best zolang ik niet hoef te betalen voor iets en alles gratis kan kijken ..........

en ja mensen pas op c+ leest vast wel mee op diversen forums .......
 
Ze mogen lezen! Vrijheid van menings uiting ;)

Ik denk dat dealers van betaling zijn uigesloten. Simpel om de verkoop te stimuleren. Ik weet het niet zeker, wellicht dat een dealer hier op het forum dit zou kunnen beamen, maar dat zou een simpele verklaring kunnen zijn.

En anders heb je gewoon ongelofeloos veel geluk ;)


G
 
freggel1 zei:
Ik zit nou deze week dit mee te lezen en ik antwoord niet omdat ik nog nooit heb betaald voor het ontvangen van de NL Kanalen, op mijn seca2 kaart....

Overal lees ik dus dat men betalen moet voor het settopboxpakket waar dus in dit draadje over gesproken wordt... ( oke men spreekt er niet in woorden over maar om nl kanalen te ontvangen heeft met dit toch nodig? )

Maar ik heb deze kanalen ook en ik heb alleen maar mijn kaart geactiveerd, en toen de activatiekosten betaald, dus heb ik nou geluk, of vergeet ik nu iets???

Weet niet precies meer waar ik het gelezen heb maar voor NIEUWE klanten van Canaal Digitaal geldt vanaf 01-10-2005 "Geen Setupbox pakket geen comerciele stations".

Voor bestaande klanten zonder setupbox wilde Canaal Digitaal de comerciele stations in 2007 uit zetten.
Hier zijn ze op terug gekomen.

Voor Irdeto2 klanten is geen nieuw contract afgesloten met de nieuwe kaart en is veel geld gevraagd voor een kaart zonder setupbox pakket dus zal er veel protest en misschien wel een rechtzaak als ze binnen 2 jaar 2X contract breuk plegen.
 
Ik heb/had het ene kaartje al 5 jaar, en het tweede nu volgens mij 3, en beide geven gewoon beeld.

1 van de kaartjes is meegegaan met de verkoop van mijn Philips, maar ik weet even niet of dat mijn eigen kaartje is, of het tweede kaartje wat ik hier op het forum overgenomen had van iemand die met zijn hobby stoptte.

Maar het valt mij wel op dat kaartjes die al wat ouder zijn, de update gewoon ontvangen en dat er geen kosten aan verbonden zitten.

op zich wel grappig, en we zullen Cplus maar niet verder wakker schudden over dit feit, ik vindt het wel lekker zo. :biggrin:
 
nieuwe aanmelidngen vanaf 1-10-05 hebben alleen nog ned 1,2, en 3 als je niets aankruist op het aanmeldingsformulier. Voor de commercielen moet je betalen a ? 30,-- per jaar. Dealers moeten ook gewoon betalen als ze een kaartje hebben.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan