shoutbox

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
licht het aan mij shoutbox is bij mij verdwenen ik weet het niet heb op pc wereld cras gehad moederbord en 2 schijven naar de klote hoor het wel
gr frans

Hier ook verdwenen.

Multispeed

Nee heren jullie hebben het goed gezien, na intern overleg is de shoutbox ( tijdelijk ) verdwenen, misschien dat eendenteam hier iets meer over wil vertellen.

Ze moeten natuurlijk ook steeds vroeg uit de veren om de schoutbox schoon te maken. :biggrin:

Hahaha ik had 'm niet eens gemist, kun je na gaan hoe ik daar op let.. :biggrin::biggrin:

Het is goed zo.

Multispeed

Hadden die her intreders eindelijk weer een baan en nu moeten ze weer werkeloos toe zien.
Pfff niemand gunt nog iemand wat.
Eerst opruimen dan koffie was gezellig toch.

Echt jammer dat hij weg is.... is echt een gemis.
Maar eendenteam zal daar zo zijn reden voor hebben.

vanuit de moderators kwam het verzoek om de shoutbox te verwijderen. Men vroeg zich af of deze toegevoegde waarde had. Daarnaast is gezegd dat de shoutbox in combinatie met Internet Explorer 6 voor vertraging op het board zorgt (pagina laden zou vertraagd zijn) terwijl dit met Internet Explorer 7 en FireFox totaal niet aan de orde is.

Vervolgens is tussen de moderators en de Technische Staf over het al dan niet weghalen van de shoutbox. De meerderheid vond dat het geen toegevoegde waarde had c.q. heeft aangegeven dat de shoutbox weg mocht. Een van de moderatoren wilde er nog over stemmen, maar wij als Eendenteam hebben besloten de shoutbox niet meer toegankelijk te maken en hebben vermeld dat indien men die weer terug wilde het er zo weer opstaat.

Feit is dat niet veel gebruikers er gebruik van maken en het altijd c.q. vaak dezelfde zijn. Voor deze mensen heeft die dus wel toegevoegde waarde. Het is toch een vorm van directe online communicatie.

We willen er geen poll voor houden, maar geef maar aan wat jullie willen. We zullen het dan wel weer bespreken.

Teruuuuuuuuuggggggggg
Hartstikke leuk om even de mede gebruikers een goede morgen toe te wensen, en/of een kort bericht te plaatsen.

eendenteam;201768 zei:
We willen er geen poll voor houden, maar geef maar aan wat jullie willen. We zullen het dan wel weer bespreken.

Een poll was eerder op zijn plaats geweest. voor het verwijderen. een ijsje afnemen en later terug geven is ook niet leuk.:biggrin:

Tevens hadden de moderators er geen werk van. er was toch een perfecte schoonmaak Team. die geregeld zorgde voor koffie.:moggel:

En geregeld werd er bij koud en warm weer een verfrissende :bier: en :drink: aangeboden.

In 95% van de shoutboxen gaat het vaak om niets. maar kan ook wel eens zeer handig zijn met snel communicatie.verwijzing naar iets. dat kan het forum ontlasten. want nu word korte info of iets dergelijks weer gekalkt misschien in d.i.v topics.

Maar goed ieder mag zijn oordeel hebben. toch mis ik het.:confused:

Grtz/Sth..

Ik schreef er soms wat in maar ik mis hem wel, ik vond het wel gezellig.

ik vond hem ook wel op zijn plaats voor kleine berichten en mis hem ook wel
gr frans

Ik kan geen biertjes meer uitdelen aan m'n burcht maatje Pikkie.. :biertje: :confused:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan