shrink

D

dedoele

Ik heb een probleem:

Ik heb vele malen met shrink gewerkt maar nu loopt er ergens iets mis,
als ik een backup wil maken dan na zo'n 59 procent loopt het mis en komt er de vermelding:

DVD Shrink encountered an error and cannot continue
Failed to read file: "H:/" gegevensfout (cyclische redundantie controle)

Wat wil dit allemaal zeggen ik heb shrink al opnieuw op mijn PC gezet en telkens krijg ik dit opnieuw, en dit is niet alleen met 1 DVD maar met al mijn DVD'S

Wie kan mij helpen

Hoi,

Ik werk ook met o.a. shrink, maar deze melding nooit gezien.
Weet je zeker dat je dvd rom of brander nog in orde is, daar kan het ook aan liggen hoor......

Succes

Loopt ie steeds op hetzelfde percentage fout?

Het kan idd de dvd speler zijn, maar ook die hdd. Misschien een paar 'bad blocks' ofzo... heb je nieteen andere partitie waar je de image even op kan smijten?

G

Ik heb het ook wel eens gehad en heb toen de dvd lezer op regio 2 gezet en het probleem was opgelost.

Ik had deze oplossing toen gevonden op de website van DVD shrink

dedoele zei:
Ik heb een probleem:
DVD Shrink encountered an error and cannot continue
Failed to read file: "H:/" gegevensfout (cyclische redundantie controle)
Ik krijg deze melding enkel als ik rode dvd's probeer te backupen.
Dit in kombinatie met een Philips dvd-brander.
Zo ken ik nog iemand met hetzelfde probleem en het gaat ook om een Philips dvd-brander.
Toevallig niet het zelfde probleem?

mijn DVD brander is van A open maar ik begrijp het niet vroeger was dit geen probleem, ik heb altijd DVD kunnen copieren en nu dit!!

ik blijf verder zoeken wat het is, en ik zal zeker verslag uitbrengen en alle hulp is welkom.

groetjes,

De Doele

Controleer eens in het apparatenbehere bij de IDE-controllers, of je dvd nog wel op DMA mode staat.
Anderszins is het goed mogelijk dat het amen en over is met je DVD.
Soms wil dan een firmware upgrade nog helpen.

Tenzij.... komt dit probleem alleen bij Shrink voor? Probeer eens een echt programma zoals Nero of Alcohol120% of je dan bij het schrijven van een dvd image of video_ts folder ook een probleem krijgt. Zonee, dan is je dvdschrijver in elk geval niet stuk.:)

Ik weet niet, maar als ik pas een gedownloude film over gezet heb op DVD dan werkt deze volgens mij toch.

Maar de meeste films die ik vroeger met shrink bewerkte plaatste ik op mijn harde schijf, en zelfs dat lukt mij niet meer.

Groetjes,

jokke

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan