signaal sterkte 8000

saat

Sr. Member
Lid sinds
3 jan 2003
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
65
Ik heb hier een db 8000 sinds 2 maanden en nu is het volgende aan de hand op bv rtl signaal 32 % ned 1 46 % agc 99 % ber 0 .
Dit is al van het begin zo alles staat goed afgesteld en is goed , draaibaar systeem .

Maar als ik mijn oude db 7000 aansluit is het signaal ned 85 % agc 75 % ber 0 .
Dit alles met de voorlaatste gemini op de db 8000 dan zou het daar aan kunnen liggen ?

saat
 
Probeer eens een andere image .

Pli is een goede maar ook de Milo<echter deze word niet meer ondersteund>,Nabilosat werkt ook redelijk .
Heb je alleen op RTL die ellende of ook op andere kanalen >

Gr Jaap
 
Je mag percentages van verschillende boxen niet met elkaar vergelijken. Wil je een percentage van je 8000 box vergelijken dan mag dat alleen met een andere 8000 omdat die dezelfde tuners hebben.
 
Ik heb met de DM800 ook een veel lager getal dan met de 7020 maar wel overal goed beeld. Dus maak je geen zorgen als het beeld goed is, en niet gestoord wordt door blokken en wegvallen.
 
Bedankt voor jullie antwoorden jongens probleem is opgelost ik had dezelfde lengte en breedtegraad ingevuld op de 8000 als op de 7000 dit werkt dus niet heb wat gespeeld met deze instellingen en nu een perfect signaal van 78 % op alle sats .

saat
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan