signaal sterkte

H

hex

op asrtra beeld op rtl 4 en 5 maar geen nl 1-2-3 snr 80
agc 69
ber schomelt
hotbird geen beeld wel voldoende sterkte
sirus wel beeld
hispasat ook beeld. heb ook nog een kleine schotel hangen dan heb ik wel beeld op 1-2-3 enz
aan de grote schotel 20 meter kabel bij humax nooit probleem gehad

Lijkt er op dat je een positioner gebruikt. Of is het een wavefrontier? In beide gevallen hoort de vraag thuis bij: DuckForum > DIVERSEN > Schotel(afstelling), LNB, DiSEqC, e.d. ???

Tot nu toe heb ik niet het idee dat het een vraag over de DREAMbox is. Is dat toch zo? Geef dan meer info, want dan kan ik/kunnen we je beter helpen.

had voor heen een humax nu een dream box op een of andere manier loopt stap moter niet goed heb de paal goed waterpas staan en uit gericht op sirus staat hij 0 graaden heb zenderlijst van joske er in staan

Mmm, klinkt niet slecht. Welke rotor-instellingen heb je? Zo heb ik het ingesteld voor een Stab rotor: Gotoxx aan en inputpower uit. Dan alleen nog de juiste lengte- en breedtegraad oost en noord invullen. Die kan je hier vinden.

heb het volgende probeerd even kabel los gemaakt korte er aan gemaakt wel beeld met stap moter zou me schien de lnb niet goed zijn met een lange kabel is een universal golden single 107.12.75.ghz 0.6db draait wel naar goede positi

Zou je je reactie willen editten? En dan in korte zinnetjes. Ik begrijp nu niet wat je wilt zeggen...

ik had dit geprobeerd met een kabel 5m heb ik wel beeld op nld 1-2-3 enz met de lange kabel 20m geen beeld op ned1-2-3 enz mijn vraag was zou de lnb wel goed zijn met die kabel

Nou, morgen even langs de kabelboer wat goede kwaliteit 75 Ohm coax halen, dacht ik zo. Dan ben je er snel achter.

Knip eens een halve meter van de coax af.

Er is misschien wel vocht naar binnen gekomen met dit weer.

succes.

ik heb dus hetzelfde gehad, bleek achteraf dat mijn lnb kapot was, ondanks had ik op de humax wel beeld, en op de dream niet

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan