silvercard

T

trimix

ik heb een silvercard beschreven en nu wil ik deze wissen maar mijn infinity card reader herkent de kaart niet meer wat heb ik fout gedaan ???

 
Misschien te hoog voltage gebruikt? Kan vanalles mis zijn gegaan, dat is moeilijk te bepalen zo.

 
Dat is toch normaal kaart er in met de chip naar beneden, dan wil de Inifity software de kaart detecteren gewoon laten doen en dan komt hij op een silvercard als het goed is.

Je kunt ook zelf selecteren dan staat er een kaart voor zoals funkaart of iets anders wijzig dat naar silvercard en klaar wissen maar.

 
ja als ik wil wissen geeft de cardwriter aan indentificatie fout dus ik kan niet wissen

of kan ik dat met een ander prog dan de standaard die bij de schrijver zit infinity usb ??? heb ook nog een mastera 4 liggen kan ik het daar beter mee doen ??

trimix added 4 Minutes and 34 Seconds later...

krijg de melding bij detecteren geen Atmel cpu en geen pic cpu wat doe ik verkeerd ??? is de kaart kapot ??? heb er maar 1 keer iets opgeschreven !!

 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken zijn die kaarten oersterk die gaan bijna nooit kapot.

Vermoedelijk is eerder je Inifity kapot of niet juist aangesloten of de compoort werkt niet.

Maar proberen met de Mastera dan maar die moet met de chip naar boven.

De progjes die werken met de Mastera wissen in het algemeen alleen het eerste stukje van de kaart de rest word overgeschreven.

Maar kapot gaan van een kaart kan natuurlijk altijd, ben wel benieuwd waar je hem voor gebruikt.

 
ik wil er een supersim van maken om in een iphone te gebruiken de nieuwe iphone is namelijk op dit moment alleen hardware matig te unlocken

 
Ja klopt dat is volgens mij één van de weinige toepassingen momenteel voor een silvercard.

Nou hopenlijk krijg je hem gewist zodat er iets anders op geschreven kan worden.

 
ja dat is hot news laaste tijd heb er al verschillende software matig unlocked maar de nieuwe iphone kan op dit moment alleen hardware matig dus met een silvercard unlocked worden

het is andere mensen al wel gelukt alleen voor het T-Mobile netwerk

 
yes is me gelukt het maken van een supesim werkt perfect !!!

 
Perfekt, wat was het nu dat hij eerst niet wou wissen??

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan