Site van Jack closed !!???? help

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

basknip

is da tijdelijk ?? of is ie verhuisd ?

groetjes, Frank
HUM 5400 fun 120 cm draaibaar met vbox

is het basknip of basknijpt hem?

Dat wordt dus weer vroeg naar bed met een goed boek.

Je zult tijdelijk zelf aan de slag moeten tot je bent verhuisd naar de echte hobbyisten zone..

Rolo

Originally posted by Rolo
Je zult tijdelijk zelf aan de slag moeten tot je bent verhuisd naar de echte hobbyisten zone..

Rolo

wat bedoel je daar nu mee ?

Snapt men nu nog niet dat dit het gevolg is van al die onzin hier, alle bestaande adressen zijn in princiepe weg behalve 1 van jack en daar vind je geen hex files meer, ik heb ondertussen wel weer de juiste adressen en die gaat ik hier beslist niet plaatsen omdat ik gewoon weet dat dit board in de gaten word gehouden en het geven van links naar hex files verboden is hier. Dus doe zelf eens wat als ik het kan kunnen jullie het ook, en gaat me nu ook niet prive berichten sturen voor deze links want die blijven onbeantwoord, en als je beetje nadenkt kom je er wel uit heb je mij niet voor nodig.

Ik bedoel dit beslist niet kwaad maar beetje moeite doen voor wat je wilt? Zou mooie boel zijn als elke mooie vrouw zo even naar je toekwam he :)

Even nadenken dus!

Ja Penthe het is voor sommige spekverwende kinderen moeilijk om zelf eens te zoeken nou vooruit een paar adressen om je sleutels te zoeken probeer eens de sleutelkoning.nl???????kan je vinden via google denk ik.....

lijkt me toch niet zo moeilijk,het rammelt nog van de sleutel en vijl sites

wat een stelletje zielige jongens hier toch zeg. hebben ze het over hobbyisten...............

Je hebt best gelijk hoor Bassie. Die jongens met die grote monden deden het vast ook allemaal zelf natuurlijk. Daarom had de site van vriend Jack ook maar 2 hits per week. (van jou en van mij)
Die jongens boven deed ie er geen plezier mee want die waren met de hobby bezig.
Laten we nou niet lopen grapjassen joh. Geef een normaal antwoord op een normale (jawel) vraag van iemand.

Zo nu ga ik ff thee zetten en een heggeschaar zoeken om te roeren.... hehehe

Groet.

Ik denk dat jullie mijn posting van houd het nu nooit op eens moeten lezen.

Ik bedoel wel te zeggen dat het eendenteam het forum en de regels heef aangescherpt om heel goede reden.

En dan is er toch nog iemand die om keys vraagt dan vraag ik je je waar zit je verstand..

Dit heeft niets met hobby te maken ik kijk gewoon heb een abo en probeer ook nog eens een hele boel uit wat betreft sat gebeuren denk maar niet dat ik dit ook ga plaatsen we houden als hobbyist dit voor ons..

We vragen elkaar advies dat is de hobby tenslotte moet je het zelf doen!!!!!!

Zo ik ga weer fijn kijken met mijn abo seca2 en klooncard..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan