sky italia

S

satbird

krijg sky italia niet werkend met tita-blauw op aston 1.05 mastera2 op stand 1

upgrade naar os 1.06 en file sfortitanium gebruikt.
het schrijven naar kaart met v1.10 gaat zonder fouten

krijg telkens de melding dat er een fout is met de kaart als deze in humax 5400 toh3.2 zit.

wat doe ik verkeerd???

grtz satbird
 
Kaart wel in een astoncam gestoken?, de interne cam van de humax is irdeto, en zal zo dus nooit werken!

GR Fred.
 
yep, zit in CI, en ik heb nog niks gedronken..burp..sorry;-)

de file is van tonydoe van 9 mrt, is deze misschien verlopen of staan er foute keys in??


satbird
 
Oeps had niet gelezen, dat je een astoncam had...hehehe

Ik gebruik zelf, titanium updater v2, dan zet ik de kaart naar 1.06, Dan ga ik met titanium card progger v1.10.0 de kaart proggen op stand 1.

Waneer je dit ook zo doet, heb je geen geklooi met de trapcode, en het werkt altijd..

Mischien ben jij nu ook het slachtoffer van een kapotte titakaart...

GR Fred.
 
zal toch niet, hoop ik

want hij schrijft wel naar de kaart en geeft op het eind de melding user application has been installed.


en de manier zoals jij hem progt doe ik het ook, of zijn er nog instellingen in de humax 5400 die verandert moeten worden ..??


satbird
 
humax ziet CI aston wel maar geen kaart via het menu , kan geen consulation benaderen.


de kaart krijg ik wel naar verschillende os en ook naar virgin state

satbird
 
Dan is de kaart niet stuk, gelukkig..hehehe

Het kan zijn dat de kaartlezer in de ci module de kaart net niet meer pakt, omdat er altijd dikkere kaarten in gezeten hebben.

In dit geval kan je aan de achterzijde van de kaart, presies onder de chip, een paar stukjes plakband plakken, zodat op deze plek de kaart wat dikker wordt, 3 stukje tape overelkaar heen is vaak voldoende.

Succes, Gr fred.
 
@twilight

als dat zo is neem ik er nog een ....zal toch niet.... ga het gelijk proberen je hoort zo van mij..
 
ga bijna janken, het wil niet lukken er zit altijd een orginele c+ kaart in en die is net zo dik vindt ik.

nog meer suggesties????????

ik wil hem vanavond nog aan het lopen hebben.

satbird
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan