Sky niet werkend

H

Henri1981

Ik krijg sky niet werkend met een titanium kaart in combinatie met een xtreme (magic module). De nieuwe file in de (bekende) upload werkt niet met de magic module.

Doe ik iets fout of moet ik andere files hebben.
 
Originally posted by Henri1981
Ik krijg sky niet werkend met een titanium kaart in combinatie met een xtreme (magic module). De nieuwe file in de (bekende) upload werkt niet met de magic module.

Doe ik iets fout of moet ik andere files hebben.

Als je de file's van ASTON gebruikt zou die moeten werken,welke pentacrypt heb je op je MAGIC MODULE staan? pentacrypt 1.11 en 1.20 werken bij mij! de files kun je vinden bij S**D**Z.
 
Probeer even met je OS te rommelen,, bij mij werkte die eerst met OS 1.03,, maar deze nieuwe werkte weer niet,, OS naar 1.06 gebracht en toen deed die het weer wel.
 
Originally posted by Henri1981
Ik krijg sky niet werkend met een titanium kaart in combinatie met een xtreme (magic module). De nieuwe file in de (bekende) upload werkt niet met de magic module.

Doe ik iets fout of moet ik andere files hebben.

Kijk anders bij TOECUTTER bij het forum SKY GONE, daar staat precies hoe je de titanium moet proggen, nou moet het wel lukken!.
 
Heel eenvoudig...

Je kaart naar 0s 1.03 brengen met je updaterproggie...
Dan je kaart proggen met de seca2 files en met de banaan die bij de files staan

Dan banaan dicht editor opstarten en de key dat er in zetten dan op unlock drukken niet vergeten heellllll belangrijk je kaart reageert dan met de melding kaart is unlock
Dan op bliksem schichtje drukken en na 10 seconden klaar kaart in de ontvanger en zie hier licht in de duisternis.......
lukt het niet op de 1.03 dan de 1.06 uitproberen de mijn staat op 1.03

De aston files die aangeboden worden zijn niet echt lekker valt af en toe uit dus effe opnieuw proggen ...........op 1.03 geen probleem ondanks de mod files die erop gestaan hebben.......
 
Hebbie nieuwe MOD file al geprobeerd,, die werkt ook goed.

Staat bij satdudez en in het castle.
 
De ene zegt hij moet op os 1.06 staan en de ander weer op 1.03
en de bannane werkt ook alo niet mee krijg de kleren denk ik het werkt niet Hihihihihi
 
blijven proberen,, bij mij werkt die op OS 1.06,, bij andere weer op OS 1.03,, dit heet nou hobby hehehehe

Anders MOD files nemen,, die gewoon met banaan erin gooien en klaar
 
Das waar jack hobby is hobby zelfs op Saduz kan ik me niet inlogen Sorry, registration has been disabled by the administrator.
Nou das pas lekker He He He met grote H van Hahahahaha


Groetjes Jack
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan