sky

ik heb in mijn humax nieuwe software toh3.3hot2.01nl2,en de laatste bin4hot generale update,en laatste pet123 settings ook,en een humax 6-1 funcard.
ta.. en ki..gaat en als ik naar een sky zender ga heeft hij de melding kaart verwijderd,wie kan mij uitleg geven en alles denk ik volgens het boekje gedaan
BEDANKT BIJ VOORBAAT VOOR EEN ANTWOORD

het is echt niet moejelijk volgens het boekje gedaan en nog steeds geen beeld dat licht aan jow je moet alles goed naa kijken dalton heeft een thread gechrijven voor mensen die het nog steeds niet kunnen en daar kun je alle antwoord op je vraagen vinden
firmwair
settingslijst
bin file en humax moet aan staan
card+emu aan zetting

http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=21060
grtz roufa!

ik heb ook alles gedaan wat dalton schrijft,maar waarom gaan de taq. de ki. daar zegt hij kaart ok maar als ik overschakel naar een sky zender zender tonnt hij kaart verwijderd daar word ik niet sluw uit

had ik toch gedacht dat kon niet anders zijn,maar eerst hier iets vragen bij duckkkkkk

Hij was inderdaad weg in de middag ik had vanochtend gekeken.
Maar met de emu ToH2.0.1 erin draait alles weer als een zonnetje.

gr gogo

now bij mij draien nog perfect geen probleem ik drai all een tijdje met de zelfde bin file alleen polsat heb ik niet meer en ok niet nodig maar de rest werkt perfect
grtz roufa!

dan heb jij denk ik ToH2.0.1 er al op staan.
ik had nog 1.9 en die stopte er inderdaad mee.

gr gogo

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan