Sky

T

testarosso

Hallo forum zit uitvoerig jullie berichten te lezen en lees ook dat Sky weer in beeld zou zijn met een aston en een titakaart begrijp echter niet hoe en met welke file heb namelijk alles al geprobeert,wie brengt er licht hierin
 
Zozo is sky weer open?????

Heb ik dan iets gemist.

Normaal is er dan een enorme hoera stemming.

Nee m8 Sky en Taq zitten nog potdicht
 
Originally posted by testarosso
Hallo forum zit uitvoerig jullie berichten te lezen en lees ook dat Sky weer in beeld zou zijn met een aston en een titakaart begrijp echter niet hoe en met welke file heb namelijk alles al geprobeert,wie brengt er licht hierin

Ik hoor graag waar jij dit gelezen hebt.

Mvg,

Valerio
 
Zal wel een posting van een tijdje geleden zijn.Testarossa welke datum staat er bij?
 
meen het toch echt te hebben gelezen daarnaast is op de site van seca online files te downloaden voor de taquilla dus hoe kan dit dan.
Ook mijn multivision en xxl liggen eruit eruit weet iemand hier raad op?
IK heb een topfield 4000 en een MR module met een fun 4 en een titakaart in de kleur blauw.

Gaarne raad,bedankt alvasjes
 
Waarschijnlijk fake files, anders had je wel beeld gehad....

Gr Fred.
 
Sky en D+ is momenteel nog niet open op de emu..
anders had ik het al geweten......


Spirit
 
Exact, en als multivision een xxl er uit liggen heb je inderdaad verkeerde keys ofzo, die werken namelijk nog gewoon.
 
En nogmaals kijk uit met proggen van die files met name seca2 sly en taq kan je je tita kosten je atr kan gekild worden....
 
@testarosso: goed zoeken, en key aanvragen mogen uitsluitend per pm beantwoord worden.:)
 
Met mijn MR 1120 doet Multivision en XX het ook niet bij mij. Dus maak momenteel gebruik van mijn Magic module met penta 1.11 met 1 tita voor de Multivision en XXL en kiosk

M.vr.gr

Hugow
 
gewoon even de keys handmatig erop zetten op je mr 1120 dan heb je weer beeld op de multivision en xxl
 
Er is een file er voor,maar door de nieuwe wet in spanje is hij erg moeilijk te krijgen en geloof het of niet,het is er voor de knot.
En zoals ze in spanje vanaf vandaag zeggen,de bloemen hebben weer licht.
grtz. jlmg
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan